Lichte krasjes digitaal cockpit Polo 2022

Hi peeps

Is er hier iemand mee bekend dat het digitale cockpit van de Polo 2022 extreem gevoelig is voor aanraking? Inimini klein beetje glasreiniger met een zachte doek geeft al krasjes namelijk

Groetjes Sjors

Bijlagen

• IMG-20241115-WA0013.jpg
    IMG-20241115-WA0013.jpg
    122.5 KB · Weergaven: 11
  • IMG-20241115-WA0011.jpg
    IMG-20241115-WA0011.jpg
    123.9 KB · Weergaven: 8
Volkswagen  Polo R-Line Business  1.0 TSI 
Damn, dat zijn grote krassen! Balen man.

Ik weet dat je nooit glasreiniger moet gebruiken op een tv scherm en monitor. Dit zal denk ik met een digitale cockpit niet anders zijn maar glasreiniger kan nooit krassen veroorzaken lijk mij.

Volkswagen  Polo AW Highline DSG  1.0 TSI 115 pk 
Een "geschikte glasreiniger" daar zullen ze denk ik wel speciaal reiniger voor schermen mee bedoelen?

Maar dan nog, de normale glasreiniger veroorzaakt geen krassen. Zat er niet iets tussen het doekje of al op scherm natuurlijk.
Nou... heb niks kunnen vinden tussen het doekje of op het scherm dus dacht misschien is dit een bekend iets bij de Polo 2022 maar blijkbaar niet... dus het enige wat nog kan zijn is inderdaad dat er iets op het doekje/scherm zat en dat ik het lekker even over het scherm heb getrokken denk ik

Nou... heb niks kunnen vinden tussen het doekje of op het scherm dus dacht misschien is dit een bekend iets bij de Polo 2022 maar blijkbaar niet... dus het enige wat nog kan zijn is inderdaad dat er iets op het doekje/scherm zat en dat ik het lekker even over het scherm heb getrokken denk ik
Ik heb zelf geen digitaal cockpit scherm hoor, dus die ervaring kan ik niet met je delen maar het kan bijna niet anders dan dat je met het doekje veroorzaakt heb denk ik.

Maar het is erg zonde man, vooral als je erg zuinig bent op je Polo! Zelf zou ik er erg aan storen met m'n autistische hoofd lol.

Volkswagen  Polo AW Highline DSG  1.0 TSI 115 pk 
Ik heb zelf geen digitaal cockpit scherm hoor, dus die ervaring kan ik niet met je delen maar het kan bijna niet anders dan dat je met het doekje veroorzaakt heb denk ik.

Maar het is erg zonde man, vooral als je erg zuinig bent op je Polo! Zelf zou ik er erg aan storen met m'n autistische hoofd lol.
Precies dat! ik zal de vw dealer wel even mailen of het een bekend probleem is en zo niet... Dan knal ik er gewoon een nieuw digitaal cockpit in want hier kan ik ik naar kijken het scheelt wel dat je het alleen ziet als de zon er op schijnt

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!