Luchtboxen, frames, knopjes voor de 6R

Status
Niet open voor verdere reacties.

iichel

Exclusive lid
13,134
4
8,166
283
Ik heb weer wat leuks gedaan... de lijsten en zo vervangen door pianolak. Niet omdat ik het mooi vind, maar omdat mijn Polo graag R-Line wou worden.

Daarom heb ik over:
1x radioframe in mat grijs
1x clima frame in mat grijs (dus voor de draaiknop versie)
1x lichtschakelaar frame in mat grijs
1x ventilatierooster links
1x ventilatierooster rechts
1x ventilatieroosters midden

heleboel knopjes, van links naar rechts:
stoelverwarming links
esp aan/uit
achterruitverwarming
alarmlichten
passagiers airbag
dummy
stoelverwarming rechts

Alles samen voor 100 euro. Prijzen gebaseerd op BM-onderdelenshop met mypoloforummedemakkerskorting ® ℗ © ℠ ™

Losse onderdelen te koop, prijs op initatief koper.
dat betekent niet dat je moet vragen 'wat moet je ervoor hebben?' maar zegt 'ik wil knopje abc en dashboard deel xyz voor 1 miljoen euro

Levering zal zijn 16-21 oktober, graag ophalen in omgeving Hardenberg of verzenden via PostNL.

Voor de visueel ingestelde mensen:

d1MuOR0.jpg

Even de pianolak wegdenken, dit is wat ik gekocht heb. Heb het in NL laten bezorgen dus kan het pas over 2 weken inbouwen. :P

Als ik benzine in m'n polo ga mikken heb ik wel grote problemen dan bijdehante forum leden :P haha!

die loopt dus op diesel. heeft een collega laatst ook gedaan met z'n golf 7 bluemotion uit aug 2014, benzine erin gemikt. liep niet zo lekker ontdekte hij.
kostte 500 zwitserser francs incl MwST (BTW) en ARBEIT. en een loze tank benzine van 50 liter a CHF1.81 wat nog eens een slordige 90 franc is.
hij werd boos op me toen ik het grappig vond.

Als ik benzine in m'n polo ga mikken heb ik wel grote problemen dan bijdehante forum leden :P haha!

die loopt dus op diesel. heeft een collega laatst ook gedaan met z'n golf 7 bluemotion uit aug 2014, benzine erin gemikt. liep niet zo lekker ontdekte hij.
kostte 500 zwitserser francs incl MwST (BTW) en ARBEIT. en een loze tank benzine van 50 liter a CHF1.81 wat nog eens een slordige 90 franc is.
hij werd boos op me toen ik het grappig vond.

:p :p :p
Inderdaad een duur 'geintje'. Wel een kinderachtige reactie van je collega trouwens om boos te worden. Als het andersom was geweest had hij waarschijnlijk blauw gelegen van het lachen, is vaak zo met dat soort gasten.

ha , via marktplaats gekocht , zag het setje van de week ook staan!
mocht je de ring voor om de verlichting schakelaar niet gebruiken , dan weet ik wel iemand..... ik dus:rolleyes:
gr marcel

Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
Topic gesloten
I.v.m. geen reactie van: iichel ,
dit topic gesloten en ge-archiveerd ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).

Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!