Luxe kentekenplaten

Joey070

Bekend lid
Vanmiddag maar eens laten drukken en erop plaatsen, ik vind ze heel mooi en modern Big Grin

Nog meer mensen met zo een kentekenplaat?

29589
(ter voorbeeld)

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 
Zeker heel mooi en heel modern ook(y). 64-GH-BD heb ik nog niet eerder gezien. Ik heb een andere kentekenplaat. :mrgreen::mrgreen:
Oei tijd om weer de schaduw op te zoeken......;)

Seat  Arona 2020 
Ik heb ze ook. Ook Later op mn auto gezet. MAAR mijn nieuwe auto krijgt zeker ook weer Luxe platen. DUH!!

Volkswagen  Polo AW 
Heb ze ook erop, staat mooier. Apart dat jouw 6r onder een oudere kenteken reeds valt.

Volkswagen  Polo 6R 
Bij mij ook, en standaard zonder dealerreclame en zonder typeaanduiding.
En nummerplaten vastgekit tegen het "lenen", anders krijg je zo'n 1tje er bij:mad: toen ik mijn Polo kocht heb ik er een exemplaar voor laten staan, vind dat echt spuuglelijk en aftands staan

**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R 
Dat dat mn vorige plaat door een zeer vriendelijk personage verbouwd was tot fietsenrek, heb ik meteen 2 luxe platen geplaatst!

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| 
En nummerplaten vastgekit tegen het "lenen", anders krijg je zo'n 1tje er bij:mad: toen ik mijn Polo kocht heb ik er een exemplaar voor laten staan, vind dat echt spuuglelijk en aftands staan

Door dat beruchte 1tje is mijn aankoop bijna niet doorgegaan luxe platen bij de aankoop geregeld dag voor aflevering telefoontje van de dealer.
We zijn de kentekenplaten kwijt kunnen nieuwe bestellen komt alleen wel een 1tje bij (zie je bijna niks van) ik ontplofte bijna :mad::mad::mad:.
Aflevering uitgesteld na een paar dagen kwamen de platen godzijdank weer boven water.
Ben nog nooit zo blij geweest:):):).

Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue 
Zitten er op. ;) Staat sjiek! Bij aankoop van de GT zaten ze er al op. ;)

Zo waar!!! Staat zo knullig! Maar soms verlies je ze toch. Mij nog niet overkomen. Maar de BMW van mijn vader heeft wel een 1tje. :(

Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT 
Is die 1tje zo ne big deal?

In België kan je de platen niet zo maar veranderen. De achterste plaat is altijd in "metaal" met vlakke letters. Deze krijg je officieel zo opgestuurd.
De voorste plaat dien je zelf te laten maken, ofwel bij de dealer of bij schoenmaker of iets dergelijk. Dan kan je kiezen uit een plastic uitvoering met geprinte letters aan de achterkant ofwel in dezelfde stijl als de achter plaat. Best basic dus.

Als je van auto verandert kan je er voor kiezen om je nummerplaten te behouden voor je nieuwe auto ofwel dien je de platen uit te schrijven en nieuwe te bestellen voor uw nieuwe auto.

Volkswagen  Polo AW 
Bij aankoop van mijn auto nergens anders opgelet dan alleen of deze goed reed.
bij thuiskomst kwam ik er achter dat deze nogal wat extra opties had:
- afneembare trekhaak
- stoeprandschade aan alle wielen muv het reservewiel
- weigerend bijrijders raam
- climate control
- uberluxe kentekenplaten met een 1'tje erop

inmiddels alle ongewenste opties verholpen (nieuwe wielen en raammotor vervangen) alleen dat 1'tje staat er nog altijd op. mocht ik ooit beslissen dat ik groter wil rijden, rij ik de Polo met de Een(djes) in de plomp en kom er met een Golf weer uit!
Genoeg onzin weer, moraal: die eentjes maken mij niks uit en snap de spasme erom heen totaal niet... Ik bedoel, je zit toch IN de auto, zie je die platen ook niet!

Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| 
Een kentekenplaat met een 1tje eraan is echt lelijk, heb ze zelfs zien rijden met een 2 erop

VW  Polo 6C/Golf 7 
En wat een BS over je zit toch in de auto.... Als je werkelijk zo zou denken dan koop je een goedkope auto die je van A naar B brengt....

VW  Polo AW 
persoonlijk stoor ik mij er totaal niet aan. De hoofd reden dat ik een auto heb, is dattie mij van A naar B(eter) brengt. toevallig vind ik die Polo's ook nog eens super mooi! En sja, met foto's maken trek je die plaat er toch gewoon vanaf? of zet er een demoplaat voor? ik zie het probleem echt niet!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!