Maxton Bumperlip

Als je model 6R hebt dan is je bouwjaar t/m 2014.
Bouwjaar 2015 is een 6C (facelift)
Echter kan het zijn dat je auto dus nog wel in 2014 gebouwd is maar pas in 2015 op kenteken is gezet.

De Maxton lip die je laat zien is voor zover ik weet gemaakt voor de “standaard” bluemotion bumper. Een GT heeft een andere bumper (die van een GTI) dus ik weet niet of die dus past.

VW Polo  BlueGT 
Dat denk ik dus ja. Want ik heb echt de 6R bumper. Facelift model ziet er heel anders uit. Ik heb dezelfde bumper als jou. Ik rij ook in een Bluemotion!

Volkswagen  Polo GT 
De 6R BluGT en de 6C BlueGT hebben dezelfde bumpers. Enkel zijn er binnen in de auto wat verschillen.
En er is wat verschil in motorvermogen.
Aan je onderschrift te zien heb je toch een 6C BlueGT. Deze heeft namelijk standaard 150 pk ipv 140 pk.

Nu word het heel verwarrend.
Ikzelf heb een hele andere bumper voorop zitten. Namelijk die van een R-line.

VW Polo  BlueGT 
De 6R BluGT en de 6C BlueGT hebben dezelfde bumpers. Enkel zijn er binnen in de auto wat verschillen.
En er is wat verschil in motorvermogen.
Aan je onderschrift te zien heb je toch een 6C BlueGT. Deze heeft namelijk standaard 150 pk ipv 140 pk.

Nu word het heel verwarrend.
Ikzelf heb een hele andere bumper voorop zitten. Namelijk die van een R-line.
Hmm verwarrend dit. Hoe kom ik erachter of ik een 6R heb of 6C? Want die bumpers lijken te erg op elkaar! Mijn auto heeft idd 150 PK. Maar als ik een 6C heb gaat die splitter dus niet passen!

Volkswagen  Polo GT 
Hmm verwarrend dit. Hoe kom ik erachter of ik een 6R heb of 6C? Want die bumpers lijken te erg op elkaar! Mijn auto heeft idd 150 PK. Maar als ik een 6C heb gaat die splitter dus niet passen!
Je hebt een 6C Bouwjaar 2014>

Volkswagen  Polo 
De blueGT is inderdaad een mengelmoes van auto's, Mijn 6C (2016) heeft bijvoorbeeld een achterbumper van de 6R GTI..

Heb zelf Deze eronder zitten ook al staat er: "NIET geschikt voor GTI, GT, R line, WRC & Polo 6C Facelift."

Bijlagen

• IMG_20210405_082533__01.jpeg
    IMG_20210405_082533__01.jpeg
    4.1 MB · Weergaven: 59
  • IMG_20210322_195830.jpeg
    IMG_20210322_195830.jpeg
    441.7 KB · Weergaven: 56
Volkswagen  Polo 
De blueGT is inderdaad een mengelmoes van auto's, Mijn 6C (2016) heeft bijvoorbeeld een achterbumper van de 6R GTI..

Heb zelf Deze eronder zitten ook al staat er: "NIET geschikt voor GTI, GT, R line, WRC & Polo 6C Facelift."
Bedankt voor alle reacties allemaal. Heel fijn om te horen. Ik heb dus een 6C. Jij hebt ook een BlueGT zie ik met de maxton splitter. Ik heb dus gehoord dat het gewoon past alleen Maxton zelf zegt van niet!

Volkswagen  Polo GT 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!