MDI werkt niet icm RNS 315.

sambir

Actief lid
Ik heb afgelopen zaterdag RNS 315 laten installeren in mijn auto.
Daarvoor had ik een plug en play MDI adapter kabel gekocht. Deze heeft altijd goed gewerkt icm mijn RNS 310. Volgens de verkoper zou hij ook gewoon met de 315 moeten werken.

Er lijkt wel stroom te zitten op de MDI maar wanneer ik mijn telefoon aansluit dan gebeurt er niets anders dan dat mijn telefoon wordt opgeladen.

Moet de radio misschien gecodeerd worden? Raar eigenlijk terwijl het een "plug and play" kabel betreft.

Verder als de telefoon aangesloten is geweest op de mdi verlies ik de tekst en besturings elementen van de bluetooth audio optie.

Ook heb ik af en toe dat het geluidsniveau kort verlaagd wordt wanneer ik muziek stream via bluetooth.

De kabel werkt gewoon goed icm rns 310.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!