Meldingen navigatie op instrumentendisplay

TJG

Nieuw lid
Sinds vorige week woensdag rij ik een Polo Bluemotion (facelift) van de zaak.

Nu ben ik van het weekend bezig geweest om allerlei instellingen te checken van het navigatiesysteem. (composition Media, discovery Medie Generatie 2, volgens het boekje).
Nu krijg ik in het instrumentenpaneel route-aanwijzigen, of de nav uitstaat een kompas. Heel leuk allemaal, maar liever zie ik hoeveel kilometer ik nog met de tank kan rijden. Normaal gesproken bedien je dat met de knop op de hendel van de ruitenwissers. Maar als ik die knoppen nu gebruik schakel ik alleen de nav aan/uit.

Weet iemand hoe ik dit terug kan zetten? Ik kom er niet uit met behulp van de instructieboeken.

Alvast bedankt.

TJG

(ps. ik zal me zo eens even voorstellen als ik daar een topic voor kan vinden :-) )

Heb je multifunctioneel stuur? dan gewoon met de pijltjestoetsen links/rechts kan je door de opties bladeren

maar dit staat echt wel in een instructieboekje....

Volkswagen  Polo 6C Highline 
nee, die heb ik helaas niet. En misschien lees ik er wel overheen, maar ik heb het boek al 3 keer bekeken. :-)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!