Met spoed linkerachterlicht polo9n3 nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste leden na de zware regenbuien zie ik dat er water in de ahterbak lekt via het linkerachterlicht zal wel aan de rubbers liggen maar niks wat ik doe helpt ducktape doekjes etc.

Ben dus op zoek naar een in goede staat verkerende vervanger.

Alvast bedankt ik hoor t via pb of reactie

Gr noel
 
@starsky tnx ik ga t eerst proberen met vaseline en dubbelzijdige tape ertussen voor wat meer dikte.
@lennert had toevallig dat topic al gelezen tijd terug en toen tegen mijn wil in och maar gaatje geboord onderin de lamp dit hielp tegen condens maar water loopt dus nu tussen frame en rubber naar binnen, subwoof achterbak zelfs achterbanken zeiknat het lag zeg maar op mijn benzinetank :| schrok me dood dacht altijd dat mn vrienden drank morsten op mn achterbank maar dit keer waren ze het niet tnx voor de tips ik ga t proberen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!