Mf stuur inbouw:)

Mf stuur knoppen links 6R0419091F
Airbag 5k0880201m81u check of er een kabel bij zit met zwart stekkertje.

Beter is om complete set stuur+airbag te kopen, dan weet je zeker dat t goed is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ik heb wel onderzoek gedaan maar ben op zoek naar advies van mensen die er meer van weten.
Wil zeker weten dat ik het goede lijstje heb voordat ik wat ga bestellen.

Tot nu toe heb ik dit lijstje.

- MF Stuur Golf 6 stuur R-Line. Is deze er ook in grijs stuur? (met cruise controle op het stuur)
- Andere airbag voor nieuw stuur.
- Slipring (6Q0 953 503 EC) Past deze bij dit stuur?? De oude werkt niet met MF stuur denk ik??
- Nieuw airbag harnas (5K0 971 584 C) Afhangkelijk van stuur/airbag? Via Aliexpres?
- Stuurkolom-module (1K0 953 549 CF)of (IK0 953 549 CD) Weet niet welke, is dit ook afhankelijk van auto of stuur?
- Andere ruitenwisser schakelaar zonder knopjes (6Ro 953 507 B 9B9?) of (6q0 953 507 B 9B9) of (IK0 953 519 H)
- Andere knipperlicht schakelaar zonder Cruise controle (als dit op het stuur zit gaat het storen met elkaar??)(OEM Nummer ??)
 
Volkswagen  6R  1.2-12v 70pk 
Ik heb wel onderzoek gedaan maar ben op zoek naar advies van mensen die er meer van weten.
Wil zeker weten dat ik het goede lijstje heb voordat ik wat ga bestellen.

Tot nu toe heb ik dit lijstje.

- MF Stuur Golf 6 stuur R-Line. Is deze er ook in grijs stuur? (met cruise controle op het stuur)
- Andere airbag voor nieuw stuur.
- Slipring (6Q0 953 503 EC) Past deze bij dit stuur?? De oude werkt niet met MF stuur denk ik??
- Nieuw airbag harnas (5K0 971 584 C) Afhangkelijk van stuur/airbag? Via Aliexpres?
- Stuurkolom-module (1K0 953 549 CF)of (IK0 953 549 CD) Weet niet welke, is dit ook afhankelijk van auto of stuur?
- Andere ruitenwisser schakelaar zonder knopjes (6Ro 953 507 B 9B9?) of (6q0 953 507 B 9B9) of (IK0 953 519 H)
- Andere knipperlicht schakelaar zonder Cruise controle (als dit op het stuur zit gaat het storen met elkaar??)(OEM Nummer ??)
Een golf 6 stuur heeft NOOIT cruise control op het stuur
dus het is minimaal een golf 7 stuur (mqb)
dit gaat nooit werken op een polo 6r
dus stuur zoeken van een andere generatie.
je kan een golf gti 7 stuur. (welke je nu in gedachten hebt waarschijlijk)
maar dan moet je de knoppen veranderen
je zult de knoppen van een scirocco moeten vinden....
en dan heb je alsnog een andere stuurkolom nodig
best is van een polo gti
succes
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik heb wel onderzoek gedaan maar ben op zoek naar advies van mensen die er meer van weten.
Wil zeker weten dat ik het goede lijstje heb voordat ik wat ga bestellen.

Tot nu toe heb ik dit lijstje.

- MF Stuur Golf 6 stuur R-Line. Is deze er ook in grijs stuur? (met cruise controle op het stuur)
- Andere airbag voor nieuw stuur.
- Slipring (6Q0 953 503 EC) Past deze bij dit stuur?? De oude werkt niet met MF stuur denk ik??
- Nieuw airbag harnas (5K0 971 584 C) Afhangkelijk van stuur/airbag? Via Aliexpres?
- Stuurkolom-module (1K0 953 549 CF)of (IK0 953 549 CD) Weet niet welke, is dit ook afhankelijk van auto of stuur?
- Andere ruitenwisser schakelaar zonder knopjes (6Ro 953 507 B 9B9?) of (6q0 953 507 B 9B9) of (IK0 953 519 H)
- Andere knipperlicht schakelaar zonder Cruise controle (als dit op het stuur zit gaat het storen met elkaar??)(OEM Nummer ??)
en nog vergeten.
volgens mijn moet je in een pole easy line! wat jij waarschijnlijk hebt! Ook nog de bcm vervangen!
show je auto ff.
kunnen we je makkelijker helpen
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
en nog vergeten.
volgens mijn moet je in een pole easy line! wat jij waarschijnlijk hebt! Ook nog de bcm vervangen!
show je auto ff.
kunnen we je makkelijker helpen

De auto is mij verkocht als een highline maar dat ijshut volgens mij niet. Een bezoekje aan de dealer hielp ook niet die konden me niet veel vertellen eigenlijk. Daarom ben ik nu zelf aan het kijken of ik wat kan doen om wat opties aan te brengen.
Heb nu helaas verder geen foto's van de auto.
 
Volkswagen  6R  1.2-12v 70pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!