Voorstellen Mijn eerste eigen auto....

Mijn naam is Dennis, 23 jaar en woonachtig omgeving Rotterdam. Na een tijdje gereden te hebben met het OV (arme student) en in de auto van mijn ouders, is nu eindelijk het moment aangebroken dat ik mijn eigen eerste auto kan gaan kopen. En hoe kan het ook anders, een Polo! :cool:

Afgelopen maandag een proefrit gaan maken en redelijk snel besloten dat dit mijn eerste auto moest worden. Ik kan hem morgen op gaan halen en kan haast niet wachten!

Helaas nog wel een manier zien te vinden om Android Auto in combinatie met mijn Samsung S24 via USB werkend te krijgen. Ik lees overal dat er problemen zijn met deze combi en dat ik hiervoor waarschijnlijk het infotainment systeem moet updaten, maar ik heb geen idee welk systeem ik eigenlijk heb.

Het is een 1.0 TSI 95pk BlueMotion uit 2017 en volgens mij dus een 6C. Als ik echter op kenteken check via het RDW dan staat er als type 6R. Ik heb wel een foto gemaakt, maar kwam er te laat achter dat je de menu knop langer ingedrukt dient te houden om te zien wat de huidige firmware is.

Ik zie ook zoveel modellen van het infotainment systeem voorbij komen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Misschien anders even wachten tot morgen, dan heb ik de auto fysiek in bezit en kan ik hier misschien wat hulp krijgen.
 

Bijlagen

  • IMG_5317.jpg
    IMG_5317.jpg
    490.5 KB · Weergaven: 25
  • IMG_5316(1).jpg
    IMG_5316(1).jpg
    540.5 KB · Weergaven: 21
  • IMG_5315.jpg
    IMG_5315.jpg
    506.9 KB · Weergaven: 20
  • IMG_5314.jpg
    IMG_5314.jpg
    447.6 KB · Weergaven: 23
  • IMG_5313.jpg
    IMG_5313.jpg
    541.5 KB · Weergaven: 24
  • IMG_5318.jpg
    IMG_5318.jpg
    433.3 KB · Weergaven: 29
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI BlueMotion 95pk (2017) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!