Mijn nieuwe polo 6R

Hallo iederen,

Ik ben al een eindje aan het rondkijken op dit forum en sinds donderdag ben ik eindelijk na 10 maanden wachten eindelijk in het bezit van een pol 6R 1.6l diesel blue motion.

Ik zal mij eerst eventjes voorstellen.

Ik ben Anthony en woon in Torhout (België).
Dit is mijn 2de polo die ik gekocht heb, vorig jaar heb ik helaas mijn polo c classic verkocht wegens plaatsgebrek. Maar daar is ondertussen al een golf 2 voor in de plaats gekomen waar ik de motor volledig aan het reviseren ben als eindwerk.
Verder heb ik nog 2 VW kevers en een VW 181 (kubel).

Het was kiezen tussen een polo 6R of een golf 6, maar aangezien de polo mij het meeste aansprak en ik voor hetzelfde budget meer opties kon hebben op de polo was mijn keuze al vlug gemaakt Big Grin

Het is dus een metalic zwarte polo 6R geworden.
highline met een 1.6l diesel motor blue motion met 90 pk.
ik denk dat hij behoorlijk full option is, enkel de gps en gordijairbags heb ik niet.

Aangezien je op blue motion het alcantara leder niet kon krijgen en dit ook niet volledig mijn smaak was en het alcantara nogal moeilijk te onderhouden is (horen zeggen) heb ik deze via volkswagen volledig in het leder laten bekleden bij Dk-schweizer Exclusive line.
Ik heb gekozen voor zwart leder met dubbele rode stekking en wat meer vlakken gestikt in de rugleuning en zitvlak van de zetels.

er zitten verlagingsveren op en verder heb ik nog een gti grill gestoken en nog wat kleine dingetjes zoals instaplijsten, alu sportpedalen, gti tapijten en en chromen rand op de koffer.

Voor ik het vergeet, er zitten ook 18" 17 RC Design velgen op.

Toekomstplannen zijn nog: - sportluchtfilter van k&n
- chiptuning
- schroefkit
- inox uitlaanlijn met dubbele uitlaatdemper


1288130369.jpg


1288131292.jpg


1288131351.jpg


1288131373.jpg


1288131469.jpg


1288131522.jpg


1288131576.jpg


1288131631.jpg


1288131669.jpg


1288131714.jpg


1288131754.jpg


1288133132.jpg
 
Zeer mooie Polo en zeker dat interieur !
Ben ook benieuwd naar de kostprijs van het overtrekken.
Trouwens als je een custom made uitlaatlijn wilt check skytune eens.
(ik ben ook daar geweest en zeer tevreden van, prijs valt mee en het is volledig in inox)

Maar doe aub die gti badge eraf, een BM (TDI) met die badge is pure heiligschennis !
 
Thanx voor alle reacties!
De polo ernaast is van mijn zus die ook verzot was van de polo 6R, dus kocht ze er ook één.
ik geloof dat het interieur gewoon in zwart leder laten overtrekken (deurpanelen en armsteun inbegrepen) rond de 1500 EUR is.
En de exclusive line dat ik betaald heb was rond de 1800 EUR denk ik.
Dankje voor de info voor de uitlaat, ik had ook al gedacht om eens langs te gan bij skytune. die dubbele uitlaat zoals onder je 6R staat echt heel goed!

En over de gti grill
ik had gevraagt aan de garage om een gti grill zonder embleem maar omdat ze dat niet konden krijgen gingen ze een gewone bestellen en kon je dat embleem er gewoon afklikken. Maar nu hangt dat embleem blijkbaar origineel van bij volkswagen nog eens vastgelijmd tegen diefstal en zou er schade zijn aan de grill als ze deze eraf nemen. Ik zal wel eens langs gaan bij de carrossrier om te vragen wat hij kan doen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!