Mijn Polo 6R 1.2 TDI Blue Motion

Hallo,

Ook ik zal me maar eens voorstellen, gezien dat ik op dit forum al heel veel bruikbare info heb gevonden en gekregen.

Mijn naam is Chris Meester en ik ben 34 jaar. Sinds begin februari ben ik trotse bezitter van een grijze Polo uit 2010. Ik verbleef op dat moment in Oostenrijk voor werk en ben sinds vorige week weer even in Nederland en heb eindelijk!! van mijn nieuwe aanwinst mogen genieten. Al snel ben ook ik besmet geraakt met het bekende virus, en heb al de nodige centjes uitgegeven.

Zo heb ik tot nu toe:

De Climat unit vervangen, ivm een beschadeging op het front. (bedankt nog Peppergrey)
De achterlichten vervangen voor 6C model.
Bluetooth 9w2 module vervangen voor een 9w7
Een Ventura chip ingebouwd voor tuning
De Ventura chip weer uitgebouwd en laten tunen door JD, inclusief wegschrijven EGR.
Sneeuwkettingen gekocht. (vertrek morgen weer naar Oostenrijk :))
Een VCDS clone setje besteld (helaas nog niet ontvangen).
Een platte Subwoofer van Pioneer ingebouwd in de dubbele bodem.

Het volgende ben ik nog van plan:

Een mf stuur (laten) inbouwen met de functietoetsen ook rechts van het stuur.
PDC's (laten) inbouwen voor en achter.
Set mooie 16" of 17" velgen.
Nieuwe klep voor het handschoenvak.
Misschien grill deel tussen de koplampen ter vervanging van die met het BM logo.
De Subwoofer aansluiten op de zekeringkast.
Schade aan de onderkant voor laten repareren.

Hier nog ff foto's.

20170310_085756.jpg 20170310_085733.jpg


Nou, dat was het voorlopig wel.

Nog een vraagje aan de deskundigen:

Ik heb mijn auto dus laten tunen en morgen vertrek ik richting Oostenrijk, Nu rijdt de auto dus wat vlotter dan normaal. Wat zou je adviseren als maximale snelheid over langere afstand, gezien ik een heel eind door Duitsland rijd, ik wil de boel natuurlijk niet in de soep laten lopen :).

Alvast bedankt, en tot snel op het forum.

Groetjes Chris.
 

Bijlagen

  • 20170310_085748.jpg
    20170310_085748.jpg
    876.8 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
max snelheid dus want dan moet er alles een keer goed hard uit en die dingen gaan niet zo snel kapot.

als de auto goed onderhouden is, alles goed vastzit en goed is aangevuld moet het geen probleem zijn.

mss incombinatie met diesel additieve voor dat lange snelle stuk een goed idee of v power Diesel

maar max snelheid kan ook gevaarlijk zijn, goed uitkijken dus !!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO 6R  1.6 TDI + HYBRIDE TURBO & RACE VERSTUIVERS 
Thx

nou, 1x raden wat er vandaag bij de post zat, juist, de VAG kabel, dat is wat je noemt "op de valreep" nu nog een computer met cd-rom speler, dan kan ik oa de stuurbediening nog even inschakelen voor bediening via bluetooth van de telefoon. iemand toevallig nog tips daarover?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!