Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je een opf ?Nou eindelijk.... Uitlaatje zit er onder..
Wat een heerlijk plofje dat wordt genieten...
Ook een Non Resonated??Krijg je geen spijt van , heb hem zelf sinds maandag, echt een super geluid
Ja iets stiller maar zodra je het pedaal weer intrapt..komt dat heerlijke geluid er weer uit...Klinkt hij heel anders als hij op 2 cilinders loopt?
wat is opf?OPF is na september 2018
OPF staat voor Otto Partikel Filter en heeft als doel roetuitstoot van benzinemotoren op te vangen. Door dit filter kunnen wel gassen, maar geen roetdeeltjes. Die worden opgevangen door het OPF filter. Het OPF filter bevindt zich in het uitlaatsysteem en is eigenlijk een benzinevariant van het roetfilter.wat is opf?
waar heb je dit laten installeren en gekocht? ik ben ook van mijn om het te doenJa iets stiller maar zodra je het pedaal weer intrapt..komt dat heerlijke geluid er weer uit...
waar heb je het laten installeren?Krijg je geen spijt van , heb hem zelf sinds maandag, echt een super geluid
Ik vermoed dat je geen reactie gaat krijgen.waar heb je het laten installeren?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.