minimale et waarde?

Dag mannen,

Bij deze dan mijn eerste post. Ik wilde graag eigenlijk mezelf eerst voorstellen, maar daar heb ik nog niet de tijd voor gehad. Ik kwam toevallig een leuk setje velgen tegen op mp, namelijk een setje audi tt spakers.
Enkel probleem is dat deze et 32 zijn op 7"

Nu heb ik wel al gezocht naar info hierover, maar helaas weinig uitsluitsel gevend. Ik lees dat et35 geen probleem is, zou et32 dan ook nog gaan?
Zijn er mensen die hier met de velgen 17x7" et32 met banden 205/40/17 hebben gereden?

Thanks,
Flip.
 
Volkswagen  Polo 9n  1.4 
ik heb audi TT's volgens mij 7,5J ET32 en loopt aan met verlaging. banden kunnen beter 195/40/17 zijn. Misschien dat de 0,5J net het verschil maakt. durf ik geen antwoord op te geven.
 
Volkswagen  POLO 9N3 2006  1.4 
Dankjewel voor je reactie. Dus ik zal geen problemen krijgen met het in de kast aanlopen oid, ook niet als ik later wil verlagen?

Als je banden verder naar buiten komen dan je wielkast breed is, kan er inderdaad een beperking zijn hoe ver je hem kan verlagen (omdat de boog van de wielkast dan tegen je wil zal aankomen.

Over het algemeen is er een marge van ET5, als ik me niet vergis, waarbij de marge meer uitmaakt op het moment dat het ET hoger wordt dan lager.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!