Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen
Polo AW Highline
1.0 115 PK DSG7
De units van de gt(i) zihn effectief wel anders dan de gewone units. Ze passen wel perfect in beide bumpers ook qua aansluiten enkel het enige verschil zit binnenin dat de reflector iets anders loopt.Alle mistlamp units van de 6r zijn uitwisselbaar (puur voor looks, kwa aansluiten ga ik niks zeggen). De montage is exact hetzelfde, het enige dat verschilt is het afdek kapje waardoor bijv. de BM en GT(I) lijken te verschillen.
En de binnenrand achter het glas is bij de GTI en R-line zwart.De units van de gt(i) zihn effectief wel anders dan de gewone units. Ze passen wel perfect in beide bumpers ook qua aansluiten enkel het enige verschil zit binnenin dat de reflector iets anders loopt.
En ik heb BM units in mijn R-line bumper en die passen ook prima.Punt blijft dat de pasvorm hetzelfde is. Binnenwerk is anders ja, en verschilt afhankelijk van de functionaliteit. Ik heb ook BM units in mijn BGT en die passen prima.
Ik heb deze foto van de topic starter. Hij heeft nooit gezegd dat hij ze van een BlueGT heeft gekocht. Maar voor zijn Bluegt:
Quote:
ik heb te koop 2 zeer nette mistlamp units voor de Polo, deze ik kocht hier op het forum voor mijn BGT van 2013, helaas ze passen dus niet op een GT en BGT, ik wist dat niet.
En op deze foto ligt de mistlamp ondersteboven.
Geen, lees dan zijn 1ste zin . Hij heeft de 2 units voor zijn bluegt gehaald. Maar volgens mij komen die niet van een bluegt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.