M'n nieuwe polo (gti)

Eindelijk is het zover, morgen kan ik me nieuwe auto ophalen.
Desalnietemin, ben ik er al voor aan het shoppen geweest.
en kom net terug van een ritje Engeland.
3b250fe9-1.jpg

voor 595 GBP (745EUR) kon ik die niet voorbij laten gaan;)
tevens al verlagingsveren onderweg.
En komen er met korte termijn andere stappers onder en wellicht een kicker installatie die ik nog heb liggen.

Ik zal morgen is wat fotos schieten, en hopelijk volgen er snel wat meer met ander uiterlijk
 
Welkom :)!
Ben benieuwd naar de GTI, toch geen witte he, die hebben we al zo veel :mrgreen: lol
Das een flink ritje geweest dan ;) Verzending niet mogelijk? Leuke plannen ook, ben echt benieuwd hoe hij er uit gaat zien met deze mods ;)
 
Nee geen witte al vonk die wel mooier. Ik heb gekozen voor zilver, dit gewoon om praktische redenen.
Vuil en krasjes zie je er stukken minder op ;)
Verzenden had gekund, maar was dan bijna even duur als ophalen(benzinekosten & Ferry)
Dus ik ben hem wezen halen en heb ma meegenomen en er een uitje van gemaakt.
Het begon al gelijk goed toen moeders in Engeland gelijk na de eerste rotonde ging spook rijden;)
Maargoed er volgen nog wel foto's, maar een grijze standaard 4deurs is standaard nog niet zo boeiend.
 
Een tegenvallertje..... Was te laat voor verzekering af te sluiten.
Dus wordt maandag halen.
Voordeel, 2013 model met 20% bijtelling

Er zijn een aantal wijzigingen voor modeljaar 2013:

De 1.2 TSI 105pk motor is nu ook leverbaar met BlueMotion Technology.

De 1.2 TSI 105pk krijgt voortaan 15 ipv 14 inch remmen op de vooras.

De Polo GTI krijgt voortaan 16 ipv 15 inch remmen op de vooras.

De Polo GTI krijgt voortaan de Detroit wielen ipv de Denver wielen (prijs blijft gelijk)

De Polo BlueGT komt komende herfst en zal vanaf september bestelbaar zijn.

De kleur Oryx White metallic wordt leverbaar (bekend van de Golf Cabrio)

Modeljaar 2013 gaat voor de Polo in per productie week 22 as.

ec3489b8-1.jpg

d756d4f4-1.jpg

9a8209f8-1.jpg

bd111e67-1.jpg
 
Vraagje, hoe klap je in godsnaam die buitenspiegels in:s, in het boekje staat dat er een inklapstand behoort te zitten op het pookje.....
met de hand induwen lukte ook al niet voelde te veel weerstand om door te durven duwen
 
Hehe ik ken je gevoel, maar het is er eigk gewoon doorheen drukken;)
Het gemakkelijkste is van binnen uit dichtklappen.
Elektrische spiegels worden niet geleverd op de nederlandse markt helaas
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!