Mods Jay’s 6R

Jay511

Bekend lid
1,998
1,190
133
Hey mensen,

Heb wat dingen die ik binnenkort ga doen aan mijn Polo, en dacht ik maak even een Topic zodat ik alle veranderingen kan plaatsen!

Gr Jay
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Update:

Remklauwen geel en kentekenplaten met opgelegde letters.. natuurlijk in reclameloze houders! Volgende maand misschien Eibach Pro Kit eronder...
 

Bijlagen

  • 791817DF-9179-403E-8561-3BEAC5AD32C2.jpeg
    791817DF-9179-403E-8561-3BEAC5AD32C2.jpeg
    159.1 KB · Weergaven: 250
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Netties Jay!
Zit ook stiekem te denken aan verlaging,staat zoveel beter ook he;)
Enigste dat mij weerhoud is dat je dan gelijk een stuiterbak krijgt maar met Eibach hou je nog wel comfort geloof ik
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Netties Jay!
Zit ook stiekem te denken aan verlaging,staat zoveel beter ook he;)
Enigste dat mij weerhoud is dat je dan gelijk een stuiterbak krijgt maar met Eibach hou je nog wel comfort geloof ik
Maat van mij heeft een Skoda Octavia RS met 20 inch wielen en Eibach... is wat onrustig op de weg maar moet nog uitgelijnd worden. Nieuwe draagarmen en gekijk verlaagd dus dat is wel nodig. Qua vering vond ik het erg meevallen hoor!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!