Mooi maken Polo

Dag allemaal, zoals jullie weten ben ik best al bezig geweest met mijn Polo 6R.

Gedaan:
- Multi stuur aangeschaft
- R Line velgen aangeschaft
- Afgelopen week ketting + alles wat motorisch nodig/preventief is vervangen, incl. Vloeistoffen castrol olie etc.

Te doen:
- Polijsten
- Interieur reinigen
- Motor ruimte reinigen
- Chippen
- Kortere antenne installeren

Iemand tips over het bestellen van een kortere antenne? Ik zoek geen “shark fin” maar gewoon een wat kortere.

Verder iemand tips over het behandelen van het (stoffen) interieur? Hij is al super netjes maar het kan nog beter!

Ik zie bij stipt producten staan maar uiteraard zijn hier veel verschillende meningen over wat is jullie ervaring ermee?

Alvast bedankt alweer!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI - 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Poloh
Ik heb mijn korte antenne gekocht bij Amazon. Goed ontvangst. Ik weet alleen
niet of ie kort genoeg is voor jou ;)


Antenne dichtbij.jpg
Bedankt! Deze is perfect ik ga hem direct bestellen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI - 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Dag allemaal, zoals jullie weten ben ik best al bezig geweest met mijn Polo 6R.

Gedaan:
- Multi stuur aangeschaft
- R Line velgen aangeschaft
- Afgelopen week ketting + alles wat motorisch nodig/preventief is vervangen, incl. Vloeistoffen castrol olie etc.

Te doen:
- Polijsten
- Interieur reinigen
- Motor ruimte reinigen
- Chippen
- Kortere antenne installeren

Iemand tips over het bestellen van een kortere antenne? Ik zoek geen “shark fin” maar gewoon een wat kortere.

Verder iemand tips over het behandelen van het (stoffen) interieur? Hij is al super netjes maar het kan nog beter!

Ik zie bij stipt producten staan maar uiteraard zijn hier veel verschillende meningen over wat is jullie ervaring ermee?

Alvast bedankt alweer!
Voor het interieur gebruik ik altijd mijn tapijtreiniger en stoommachine, waardoor alles weer spik en span wordt! Speciale middelen zijn niet echt nodig; de tapijtreiniger van HG volstaat prima. Voor de plastic delen kun je producten van Stipt overwegen. Enkel alleen middelen kopen zonder het juiste gereedschap geeft naar mijn mening ook niet altijd het juiste resultaat.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Interieur reinigen is niet zo spannend met een spopje. Beste is wel een nat zuiger te gebruiken maar is geen must.

Motor ruimte, reinigen met een sterke APC of dasty achtige. Spray het zelf vervolgens in met Autoglym Vinyl & Rubber care. Hierdoor blijft deze minimaal een jaar als nieuw, erg mooi spul.

Wat is je plan mbt polijsten?
 
Vw  Polo  1.2tdi BM 
Ik zag je bericht over chiptuning voor je Polo 1.2 TSI en wilde je graag wat meer informatie geven. Bij Chiptunr.nl, gevestigd in de regio Nijmegen, kunnen we jouw Polo 1.2 TSI van 90 pk naar 140 pk brengen! Daarnaast stijgt het koppel van 160 Nm naar 225 Nm. Dit zorgt voor een veel soepelere en krachtigere rijervaring.

Waarom kiezen voor Chiptunr.nl?

  • Betrouwbare service: We hebben jarenlange ervaring en honderden tevreden klanten.
  • Persoonlijke aanpak: We luisteren naar jouw wensen en passen de tuning daarop aan.
  • Veiligheid voorop: Onze tuning wordt uitvoerig getest en blijft binnen veilige marges.
Neem gerust een kijkje op onze Instagram @chiptunr voor foto's en updates van onze projecten.

Bezoek ook onze website www.chiptunr.nl voor meer informatie en om een afspraak te boeken.

Heb je nog vragen of wil je meer weten? Stuur me gerust een berichtje of laat een reactie achter. Ik help je graag verder!
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik heb mijn korte antenne gekocht bij Amazon. Goed ontvangst. Ik weet alleen
niet of ie kort genoeg is voor jou ;)


Antenne dichtbij.jpg
Zit het omhulsel er ook bij?
 
Volkswagen  Polo 6C 2014  1.2 TSI @140 PK ATM 
Ja, klopt. Sorry wist het woord niet haha. Dan heb ik hetzelfde als HoMi besteld :). Op mijn 6c zit een hele kleine (haaienvin)
Het 'sharkfin' gebeuren.
Waarschijnlijk heb je alleen het cilindervormige gedeelte gekregen van Amazon.

1718693935073.png
Ah, ja deze bedoel ik :). Heb hetzelfde als HoMi gekocht, dus wss zonder deze versie. Is dit de versie die je in je hemelbekleding moet aanpassen?
 
Volkswagen  Polo 6C 2014  1.2 TSI @140 PK ATM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!