BlackPoloBM zei:Als ik deze lampen in een echte Polo zie zitten, dan ga ik ze zeker kopen.
Maar zo via internet alleen een losse lamp zien is toch iets te riskant om te bestellen.
Doe maar een schreeuw als er foto's binnen komen van Polo's die deze lampen er in hebben
Ze zien er namelijk zo best goed uit.
enzolino zei:Heb deze een tjijdje geleden ook gespot, ze zijn wel mooi alleen jammer dat ze black zijn en niet normaal. Kzou ze ook eerst in een polo willen zien. Niemand die ze gaat kopen ? :roll: hahah als ze nice zijn koop ik ze ook en achter ook gelijk!
FlashredBM zei:Normaal is er ook hoor.
Wat jammer is, is dat het dagrijlicht niet via de LED's in de koplampen werkt, maar alleen stadslicht.
FlashredBM zei:BlackPoloBM zei:FlashredBM zei:Normaal is er ook hoor.
Wat jammer is, is dat het dagrijlicht niet via de LED's in de koplampen werkt, maar alleen stadslicht.
Wanneer gaan de led aan? Bij stadslicht? En bij dimlicht zijn de led dus gedimd?
De LED's zijn stadslicht. Waarom zouden ze gedimd worden bij dimlicht? Gewoon stadslicht wordt ook niet gedimd, toch?
HakanC zei:Ik zou dan de bekabeling aanpassen.. Huidige DRL's in je bumper worden je stadslichten en De leds in de koplampen je DRL...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.