motormanagement ????

Vanochtend terug gekomen van de sportschool moest ik over zo`n van die heuveltjes, aan de andere kant sloeg mijn motor af, deed ik volgens mij.......geen ramp zou je denken, bij het herstarten gloeide mijn motormanagement lampje, ga straks weer ff kijken maar wil ff weten is dit normaal of hebben jullie dit ook wel is meegemaakt??

Anders wordt dat morgen een ritje naar de garage om hem te resetten, kost ook €25 voor 2 minuten werk pffffffffffffffffffffffffff

gr,Steve
 
geef me nog een beetje de tijd en dan kan ik wel wat regelen uni uitlees met alles erop en eraan net zo groot als een navigatie en voor ieder type auto beschikbaar en storing resetbaar gevgevens te uploaden op je eigen pc , pk, nm 1/4 mile, top 0/100 km/h , enzzz en dan is dat voor ieder tekoop in nederland
een vriend van mij is ermee bezig in engeland en wil het hier op poten zetten want gemiddeld kost die apperatuur 2500 eurie s en das het niet waard
 
Omdat ik deze week echt geen afstand kan doen van mijn auto ben ik toch net naar de VW geweest.
2 kleine storingen, iets met het spruitstuk en iets dat waarschijnlijk iets met het eerst te maken heeft.
In ieder geval alles is gereset en ik hoef pas terug als hij weer of ooit weer gaat branden, dan had hij het over pakweg €150 a 200 reparatie kosten.
Nu was ik €30 kwijt, voor niets gaat de zon op pffffffffffffff

Maar ErDamn ik neem je aanbieding en ik hou hem even in de wacht, je weet maar nooit, toch.

iedereen bedankt voor het meedenken en het aanbieden van oplossingen.

groetjes Steve
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!