Mypolo.nl layout update!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
MyPoloNL layout update!

Twee jaar geleden liet ik jullie voor het eerst kennis maken met MyPolo via Xenforo (https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/mypolonl-goes-xenforo-whats-new.166/). Ik denk dat dit de beste stap was die we ooit gemaakt hebben. Helaas heeft vBulletin nooit echt aangeslagen, maar die periode ligt gelukkig achter ons. Vandaag is het de dag dat we weer een stapje verder gaan. Vanaf dit moment maakt MyPoloNL via Xenforo gebruik van een nieuwe layout. Ik ben de afgelopen twee maanden erg druk geweest met het "fine tunen", maar het resultaat mag er zijn/ Het is misschien even wennen, en bij de vaste bezoekers zal er uiteraard wat weerstand tegen verandering zijn, maar de acceptatie komt vanzelf. Echt.

Waarom een een nieuwe layout?
Nou dat heeft eigenlijk meerdere redenen. De belangrijkste reden is wel dat de oude layout verouderd was en niet meer ondersteund werd. Dit is het gevolg van het feit dat wij jullie altijd het allernieuwste willen bieden. Dit zorgt voor een minimaal aantal bugs, maar niet alle layouts / addons zullen mee ontwikkeld worden.

Ik ben benieuwd wat jullie er van gaan vinden, positief als negatief.
 
Ziet er zeer goed uit .
Het is even zoeken maar dat is altijd met nieuwe dingen !
Een polo rijder zoekt graag en houd van nieuwe dingen !
 
Volkswagen  VW Polo Cross 6R Bj: 2013  TSI 1.2 77kw - 105 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Alles went, behalve die reclame 'post' om de 3-5 forum posts...

De reclame is helaas noodzakelijk omdat dit een bron van inkomsten is, hier betalen wij het onderhoud van de server en alle forum software van. Indien het je echt storend vind kun je altijd Premium lid worden, dan vervallen deze reclame blokken en steun je ons direct! (de banners van onze sponsors zullen wel altijd zichtbaar zijn, echter heb je daar als premium lid vaak weer voordeel als je er iets koopt).

https://www.mypolo.nl/xenforo/account/upgrades

@ Iedereen bedankt voor de positieve reacties! Ik weet hoeveel werk Maik heeft gehad aan deze upgrade en jullie feedback is daardoor erg motiverend om ons in te blijven zetten voor dit Forum :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!