MarkosV
Lid
Goedenavond allemaal,
Ik zit al een tijdje met de storing omtrent het brandende motormanagement lampje en het knipperende gloeispiraaltje. Nu heb ik hier een tijdje terug gelezen over het vervangen van de N75 klep en de G31.. dit heb ik dan ook gedaan waarna mijn probleem een maand of 2-3 weg bleef, maar nu helaas weer terug is. Ik kan nu natuurlijk deze twee weer opnieuw vervangen en hopen dat t weer een tijdje wegblijft, maar uiteindelijk kun je t beter bij de oorzaak aanpakken. Is er iemand die weet of (en hoe) de N75 klep volloopt of vies wordt of iets dergelijks en hoe of je dit zou kunnen voorkomen?
de laatst uitgelezen storing (deze middag) is P029900 laad drukregulator; waarde onder de limiet. Tezamen met 004018 en 004019 beide unknown fault.
Alvast bedankt!
Ik zit al een tijdje met de storing omtrent het brandende motormanagement lampje en het knipperende gloeispiraaltje. Nu heb ik hier een tijdje terug gelezen over het vervangen van de N75 klep en de G31.. dit heb ik dan ook gedaan waarna mijn probleem een maand of 2-3 weg bleef, maar nu helaas weer terug is. Ik kan nu natuurlijk deze twee weer opnieuw vervangen en hopen dat t weer een tijdje wegblijft, maar uiteindelijk kun je t beter bij de oorzaak aanpakken. Is er iemand die weet of (en hoe) de N75 klep volloopt of vies wordt of iets dergelijks en hoe of je dit zou kunnen voorkomen?
de laatst uitgelezen storing (deze middag) is P029900 laad drukregulator; waarde onder de limiet. Tezamen met 004018 en 004019 beide unknown fault.
Alvast bedankt!
Volkswagen
Polo 6R