National Geographic Fotowedstrijd - Stem op mij!

Bas

Voormalig teamlid
Beste Vrienden,

Lees aub hieronder verder en help!

Uit 12.000 ingezonden foto's voor de fotowedstrijd van National Geographic 2012 is mijn foto door de jury van NG toegelaten om beoordeeld te worden door vakjury Beroepsavonturier en fotografe Jolanda Linschooten, landschapsfotograaf Bas Meelker, beeldredacteur Servaas Neijens, art director Eva Ooms en Aart Aarsbergen.

Door de vakjury zijn in de categorie 'Dier' tien foto's geselecteerd voor de nominatie 'Publieksprijs' van National Geographic.
Het is me een zeer grote eer om te mogen zeggen dat mijn foto geselecteerd is voor de publieksprijs van NG.

Echter, om daadwerkelijk de publieksprijs te winnen heb ik stemmen nodig....veel stemmen....heel veel stemmen....minimaal 2000.

Vandaar dat ik jullie wil vragen om enkele minuten van jullie tijd op te offeren om voor mijn foto te stemmen, en om vervolgens jullie vrienden, familie, collega's en kennissen te vragen om op mijn foto te stemmen, middels onderstaande link.

Foie Gras - Inzending National Geographic Fotowedstrijd 2012 | National Geographic Nederland/België

Oftewel STEM...STEM...STEM en help mij mee om over 2 tot 3 weken te kunnen mededelen dat ik als fotograaf de publieksprijs van National Geographic gewonnen heb. Voor mij een hele mooie opsteker als relatief jonge fotograaf.

In ieder geval allemaal al bij voorbaat dank voor jullie stem, en het verspreiden van dit bericht.

Groet, Ivar Janssen

Foie Gras - Inzending National Geographic Fotowedstrijd 2012 | National Geographic Nederland/België

Bovenstaand bericht komt van een zeer goed bevriende fotograaf van mij, we zijn samen op vakantie geweest in Frankrijk en aldaar heeft Ivar deze prachtige foto geschoten. Het is voor een fotograaf die nog aan het begin van hopelijk een mooie carrière staat natuurlijk een reuze iets om mee te dingen naar de 1e plaats in een wedstrijd als dit. Heb je 2 minuutjes tijd over breng dan alsjeblieft je stem uit via de link.

foiegras47782-1.jpg

* Niet onbelangrijk: Heb je daadwerkelijk gestemd stuur het bevestigingsmailtje van NG dan door naar photography@ivarjanssen.nl met als onderwerp VWSTEMMER
Aan het eind van de wedstrijd zal uit alle stemmers 1 persoon getrokken worden en die wint een photoshoot met zijn eigen auto.

Hartelijk dank,

Bas Linssen & Ivar Janssen

Laatst bewerkt door een moderator:
foiegras47782-1.jpg

* Niet onbelangrijk: Heb je daadwerkelijk gestemd stuur het bevestigingsmailtje van NG dan door naar photography@ivarjanssen.nl met als onderwerp VWSTEMMER
Aan het eind van de wedstrijd zal uit alle stemmers 1 persoon getrokken worden en die wint een photoshoot met zijn eigen auto.

Hartelijk dank,

Bas Linssen & Ivar Janssen

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]De Corleone family staat achter jullie :)

Beste Don Vito Corleone,
Hartelijk dank voor het stemmen. Klik op de onderstaande link om uw stem te bevestigen:
[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]
[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Beste Michael Corleone,
Hartelijk dank voor het stemmen. Klik op de onderstaande link om uw stem te bevestigen:

[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Beste Sonny Corleone,
[/FONT]

als ze er achter komen dat er valse stemmen tussen zitten......
haha, ik heb ook ff gestemd.
succes iig.

Volkswagen  Polo AW GTI 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!