Navigatie inbouwen

Goeiemorgen,
ik wil graag navigatie inbouwen in mijn vw polo 1.2 TSI bluemotion bouwjaar 2016. Het is een 6R.Alleen vind ik 1000 euro veel geld voor een navigatie is er geen goedkopere of hoe ik het anders beter kan doen?
Foto wat ik nu al heb!
28341F07-84EA-41FC-9398-A08225DF7860.jpeg
Gr mike
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
RCD330 is top, lekker apple carplay of mirrorlink. Genoeg op ali te vinden, NL webshops vragen voor hetzelfde wel 100euro meer.

 
ik raad @dov aan. goeie service ook!

Edit/ hou er rekening mee dat je je een ander afdekplaatje er bij moet hebben. zag ik net op je foto dat die van jou anders is. Daarom lijkt het anders voor je waarschijnlijk. de RCD330 heeft hetzelfde afdekplaatje als de RNS315 die in veel 6r zitten (ook die van mij)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Volgens mij is het inderdaad een 6C, de knoppen op het dashboard en het afdekplaatje van de radio zijn ook in de 6C stijl.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Alle Polo's V bj. 2009 - 2017 staat op het kenteken dat het een 6R is. In april 2014 kwam het facelift model op de markt, die wordt de 6C genoemd, op het kenteken staat echter ook 6R.
 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
onderdelenlijn.nl Vaak prima tweedehandjes te vinden voor jou auto! ook niet voor al te veel geld! Let wel, je bent het hele multimediasysteem nodig!

@dov verkoopt prima systeempjes (RCD330) die super werken icm met apple carplay en android car! aanradertje!

Tevens past de RCD330 prima in een 6C, echter ben je een ander frontje nodig en een conversie van platform. elektrisch platform van de 6R verschilt drastisch met die van de 6C. Dov weet dit allemaal wel.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 45pk 106Nm (Autoweek Rollerbank) 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511, Sal en Mikie
onderdelenlijn.nl Vaak prima tweedehandjes te vinden voor jou auto! ook niet voor al te veel geld! Let wel, je bent het hele multimediasysteem nodig!

@dov verkoopt prima systeempjes (RCD330) die super werken icm met apple carplay en android car! aanradertje!

Tevens past de RCD330 prima in een 6C, echter ben je een ander frontje nodig en een conversie van platform. elektrisch platform van de 6R verschilt drastisch met die van de 6C. Dov weet dit allemaal wel.

ja het kapje en navigatie heb ik al besteld over de kabels weet ik niet veel maar ik zou dov even een berichtje sturen bedankt
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!