Navigatie spreekt niet goed (volledig) uit

GertJan

Exclusive lid
VCDS Support
Sinds enige tijd hapert m'n navigatie in de Discover Media met enige regelmaat.
De eerste keer dat er een instructie uitgesproken moet worden (bijv. over 300m links afslaan) dan spreekt de navi deze niet volledig uit, begin van de zin krijg je niet te horen.
Ben je dan eenmaal op het punt waar je af moet slaan dan spreekt ze het wel goed uit (nu links afslaan).

Meerdere mensen met dit probleem?
En belangrijker ... de oplossing.

heb het met de stuurwiel bediening van de telefoon (ze heet bij ons Olga). eerste keer is het 'ain menu' (in plaats van main menu), daarna gaat het wel goed.

maar krijg je niet het 'the route is being calculated' berichtje aan het begin van de route?

Gister een lange rit met de 6C gehad en de navigatie spreekt inderdaad niet alles goed uit, maar halve zinnen heb ik nog niet gehad.
Ze zei gister vaak iets van "de bij het rotonde" of herhaald sommige zinnen wel 4 keer. Maar een oplossing weet ik tot nu toe ook niet.

Jullie hebben toch allemaal doe laatste update binnengehaald, dacht ergens gelezen te hebben dat deze een beetje buggy was?
De een na laatste update was inderdaad nogal buggy, miste regelmatig de SD kaart en was compleet de weg kwijt ... geen GPS fix.

Laatste versie heeft het bij mij in het begin goed gedaan maar spreekt de laatste dagen regelmatig de instructies niet volledig uit.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!