Navigatie upgrade

DeT

Actief lid
Goedenavond,

Ik ben opzoek naar een polo 6c op dit moment. Echter wil ik een polo aanschaffen met ''app connect'' en 'apple carplay'
De meeste polo's hebben dit niet standaard.
er zijn 4 verschillende radio's, waarvan 2 de optie wel hebben.
- Discover media (met app connect & Carplay)
- Composition media (met app connect & Carplay)
- Composition Touch
- Composition Colour

De onderste 2 zitten dus vaak standaard in een polo, en op de Composition media zit geen navigatie geloof ik.
Mijn vraag is nu, hoe simpel is het om deze navigatie te installeren in deze auto. Wat is hiervoor nodig.

Op ebay heb ik dit gevonden: http://www.ebay.com/itm/Genuine-Nav...ash=item3cfb07517f:g:aiIAAOSwl8NVayrh&vxp=mtr

Is dit voldoende om het te upgraden?

Volkswagen  Polo 6C 
Welke navigatie bedoel je dan Michel?

Zojuist even contact gehad met volkswagen. Om de ' mijn volkswagen app' te gebruiken kun je een module (achteraf) laten installeren voor 250€. dan kun je deze app gebruiken ongeacht wat voor mediasysteem er in zit.

Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6C 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!