Navigatiestoring Discover Media MiB2 PQ

Thomkie

Nieuw lid
Sinds een paar dagen geeft de navigatie wanneer ik deze opstart de melding "Een opslag medium met geldige Navigatiegegevens plaatsen". Wanneer ik de SD kaart opnieuw in en uit doe geeft hij "SD kaart storing aan".

Ik heb al geprobeerd de kaarten van de SD kaart af te halen en opnieuw erop te zetten, maar dit hielp niet.

Iemand enig idee of ik hier iets aan kan doen?? Of wordt het voortaan google maps gebruiken....

Volkswagen  Polo 6R 
Sinds een paar dagen geeft de navigatie wanneer ik deze opstart de melding "Een opslag medium met geldige Navigatiegegevens plaatsen".
Ik had dit gisteren ook, maar daar kwam ik ook snel achter hoe het kwam. Zelf heb ik mijn parkeerplaats op etage -4 van de parkeergarage, daar is geen satelliet ontvangst en dan meldt de navigatie dus bovenstaand wat jij aangeeft. Zodra ik buiten ontvangst heb verdwijnt de melding.

Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG 
Is dit niet een beetje dezelfde vraag van dezelfde persoon?
Klopt, deze is duidelijker verwoord, met de melding erbij. Ik krijg het oude bericht er alleen niet af.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!