Navilock

crosspoloTSI

Bekend lid
Aangezien ik nu een rns510 heb wil ik ook een navilock.

Op het net is er niks over te vinden van het plaatsen hiervan.

Hoe goed is dit te doen als ik dit zelf wil doen?

Iemand die dit eerder heeft gedaan?

Ze vragen er 265,- voor. Ik denk dat het moeilijkste de gaatjes maken in het lijst is.
Mischien van iemand die al een navilock heeft de gaatjes overtekenen?

Als iemand zin tijd heeft

Ik denk dat je gewoon langere schoeven moet plaatsen op de schroeven die al aanwezig zijn. Alleen dan met een uiteinde voor de navilock bevestiging. Dan moet je enkel nog gaten boven op de juiste plekken in je frame. Zeker weten doe ik het niet.

VW Passat . nl :: Volkswagen Passat Club Nederland ? Inloggen

Bij bovenstaande link schijn je een inbouwmanual te kunnen krijgen. Daar moet je alleen eerst wel member voor worden op dat forum..

Ik denk dat je gewoon langere schoeven moet plaatsen op de schroeven die al aanwezig zijn. Alleen dan met een uiteinde voor de navilock bevestiging. Dan moet je enkel nog gaten boven op de juiste plekken in je frame. Zeker weten doe ik het niet.

VW Passat . nl :: Volkswagen Passat Club Nederland ? Inloggen

Bij bovenstaande link schijn je een inbouwmanual te kunnen krijgen. Daar moet je alleen eerst wel member voor worden op dat forum..

Super! Thanxs ga effe kijken bedankt!

ik heb er een tijdje geleden 1 verkocht met front.
Ik denk dat ze een mal er voor gebruiken en vergis je nou niet je moet je hele midden console demonteren om die navi lock goed te kunnen monteren.
Ik zou er niet eens aan beginnen als ze je rns willen hebben slopen ze je hele auto.
ze zetten er een koevoet tussen en dag radio.
Dat ding ziet er niet uit en heel je aanzicht van je rns ziet er niet uit met die bouten er naast.

Ow en de reden dat je niks kan vinden voor wat betreft het inbouwen is tegen diefstal als je weet hoe hij vast zit begrijp je ook hoe je hem er uit kan breken.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!