Needle sweep Polo 1.2 DSG

Mauricesunny

Sponsor: YourCoverStore.nl
256
0
0
Voor een vriend vraag ik het volgende:
Wat moet er aangepast worden om needle sweep te activeren? Hij heeft al een kabel, dus het zou moeten kunnen.
Het is een Polo 1.2 DSG 6R uit 2011
Iemand misschien een duidelijke uitleg?

Klopt het dat het niet kan bij een BM?
 
Voor een vriend vraag ik het volgende:
Wat moet er aangepast worden om needle sweep te activeren? Hij heeft al een kabel, dus het zou moeten kunnen.
Het is een Polo 1.2 DSG 6R uit 2011
Iemand misschien een duidelijke uitleg?

Klopt het dat het niet kan bij een BM?

Ik heb begrepen dat het helemaal niet mogelijk is met een Polo 6R???
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Helemaal niet mogelijk met een Polo 6R is wat sterk uitgedrukt, maar het is niet eenvoudig... Big Grin

Een Google-search leert via uk-polos.net het volgende:

there's a guy in the Czhech Republic who seems to work at Continental/VDO who make the GTI instrument panels. I bought my brand spanking squeaking virgin new GTI instrument panel for my TSI from him, and for an extra sum of 20€ he would have enabled the needle sweep (and for an another 60€ fitted blue 'R' needles). So it's definitely in the "hard" programming of the instruments and can't be enabled simply just with VCDS.

He can also reflash your existing GTI instrument panel to enable the needle sweep, but you'd really need to want that feature badly to send your panel abroad just for that...


Dus het kan wel. Nu nog uitzoeken wat deze persoon doet, zodat we dat zelf kunnen doen (mits je een GTI tellerunit hebt) ...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Mss wel interessant , bij de Fabia 5J kan het wel, ik weet ook hoe,ik had het ook bij mijn vorige Fabia 5J ook.

En wel op deze manier :

: STG 17 -> 10-Adpation -> Dropdown list -> Staging -> Active..

PoloDave, wil dit bij mij tijdens de aankomende meeting ook weer uitvoeren, mss dat we er ook achter de verschillen tussen de Polo 6r en de Fabia 5j komen.
 
Balen, het is wel een leuke toevoeging.
Maar aangezien je bij het controleren van de snelheidsmeter via VAG ook een soort needle sweep effect krijgt zou je denken dat het mogelijk moet zijn.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!