Nieuw hier. Volkswagen Polo 9n3 Gti 2008

Laatst (aan 1 kant) ook gedaan toen ik met het reservoir bezig was. Schrok echt van de rotzooi die er achter zat.
Rij gelijk een stuk zuiniger. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Vandaag de auto weer even lekker gewassen,. :cool:

xazjqgyqn.jpg
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
Hallo!

Weer wat gedaan aan de Polo, mijn versnellingspookhoes was helemaal aan het doorslijten, en toen kwam ik op eBay een alcantara versie voorbij komen.
Aangezien ik ik m'n oude golf 3 ook verschillende delen in Alcantara gezet had leek het me wel mooi dus vd week geïnstalleerd,

Zit er nu sterk overna te denken om m'n stuur ook te laten doen, iemand misschien tips of ideeën?

Foto:

fj1euq8i1.jpg
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: Do-Rithm en JayS
Hallo!

Weer wat gedaan aan de Polo, mijn versnellingspookhoes was helemaal aan het doorslijten, en toen kwam ik op eBay een alcantara versie voorbij komen.
Aangezien ik ik m'n oude golf 3 ook verschillende delen in Alcantara gezet had leek het me wel mooi dus vd week geïnstalleerd,

Zit er nu sterk overna te denken om m'n stuur ook te laten doen, iemand misschien tips of ideeën?

Foto:

fj1euq8i1.jpg
Beetje jammer van je pookknop zelf. Waarom heb je die ook niet vervangen? En eh, bestaan deze alcantara hoezen ook voor de Polo AW??
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Beetje jammer van je pookknop zelf. Waarom heb je die ook niet vervangen? En eh, bestaan deze alcantara hoezen ook voor de Polo AW??
Pookknop komt idd ook nog een nieuwe op!
Alleen weet ik nog niet precies of ik orgineel wil of ook iets anders.

Kheb geen idee of die er ook zijn voor de Polo AW, zou je eBay even moeten afstruinen
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
Tijdje niks gepost hier, ook weinig veranderd aan de Polo, vind m eigenlijk wel goed zo, rijdt heerlijk, lekker vlot.
Gisteren nog even tijd gevonden om de Polo s goed te wassen, dat was alweer een week of 5 geleden.
Gelijk de bandjes even mooi zwart gemaakt en een rondje met de quik detailer.

Plaatje bij het praatje:

n69iyhs0p5yv.jpg


3tehbd51.jpg


m46h0lghavt.jpg
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!