Nieuwe banden 6C

Vraagje aan jullie,

Mijn banden zijn binnenkort aan vervanging toe, alleen vind ik de bandenkeus in de maat 215/45/16 heel schaars.
Welke banden raden jullie aan om te nemen ?

Volkswagen  Polo 6C R line 2016  1.2 Tsi 127pk by jd customs 
Ik heb op mijn andere auto net 4 Michelin Primacy 3 laten monteren in precies die maat 215-45-16 . Zijn heel goed volgens diverse testen en de letters die de grip bij regen en het verbruik aanduiden zijn ook gunstig. Zijn relatief duur maar is het me waard al was het alleen al om de veiligheid

**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
Ik zie redelijk wat keuze in Michelins, Conti's, Goodyear en Bridgestones etc. Wellicht 195/50/16 meer keuze voor je?
Ja klopt maar die banden zijn allemaal al best een tijd op de markt zoals de premium contact 2 terwijl je nu al de 6 hebt en alleen de Michelin pilot sport 3 terwijl 4 weer veel beter is...
is dus een bandenmaat die op nieuwe auto’s niet meer voor komt helaas..
Anders toch maar wachten op een setje mirabeau 17 inch. Dan heb je weer wel betere keuze’s

Volkswagen  Polo 6C R line 2016  1.2 Tsi 127pk by jd customs 
Vraagje aan jullie,

Mijn banden zijn binnenkort aan vervanging toe, alleen vind ik de bandenkeus in de maat 215/45/16 heel schaars.
Welke banden raden jullie aan om te nemen ?
Ik had op mijn Polo Bridgestone Turanza Er300 215/45R16 liggen.

Was echt een superband lekker stil mooi om te zien en een dikke velgrandbescherming. Deze band is tevens ook speciaal voor vw ontworpen dat zie je aan VW achter de bandennaam.

Helaas kon ik deze niet meer verkrijgen voor mijn 17inch set anders had ik deze weer gekocht

Volkswagen  Polo 6R comfortline  1.2 TSI 77KW/105PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!