ik gok een GTIIs dit een r-line bumper?
jazeker ik heb de rline sideskirts al op mijn polo gemonteerd die zitten met schroefbouten in de dorpel bevestigdIk zie een hoop vervanging van standaard niet R-Line Polo's naar voor/achter bumpers van R-Line. Wat ik niet heb gezien is of iemand ervaringen heeft met r-line sideskirts plaatsen. Vind opzicht de Highline voorbumper al best mooi, Wil graag de R-Line achterbumper & spoiler (al meerdere posts over gezien) + sideskirts ooit nog doen.
On-topic: Ziet er trouwens goed uit!
Voorbumper los halen, clips naar buiten drukken.Iemand enig idee hoe ik mijn grill kan demonteren ?
Heb je jou r line achterbumper veranderd naar gti achterbumper? Wil dit ook doen. Past het perfect erop of heb je nog iets anders nodig? En voor welke 2 uitlaten zou je gaan. Eu gekeurd natuurlijkIk will voor de GTI achterbumper gaan en dan later een mooi uitlaatje.
Nee, heb er nooit een antwoord op gehad, geloof ik, maar zou het nog steeds wel willen.Heb je jou r line achterbumper veranderd naar gti achterbumper? Wil dit ook doen. Past het perfect erop of heb je nog iets anders nodig? En voor welke 2 uitlaten zou je gaan. Eu gekeurd natuurlijk
Ik heb ze onlangs hier gehaald, maar nog niet gemonteerd:Zou je nog weten waar je deze sideskirts hebt gekocht?
Ja ik zou alleen nieuwe houders kopen, of je moet ze met goede kit vast kitten maar mijn ervaring is dat ze er altijd uitvallenWeet iemand hier toevallig of je parkeersensoren makkelijk kan demonteren van je oude voorbumper en kan plaatsen op een nieuwe voorbumper?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.