Nieuwe radio

Hallo allemaal,

We willen de nieuwe polo op een paar punten een beetje een upgrade geven. Het eerste punt is de radio. Er zit nu een model in zonder Bluetooth, we zouden het liefste een model hebben met CarPlay. Ik zie op Internet veel modellen. Welk aftermarket model hebben jullie goede ervaringen? Ik heb in mijn Mercedes Vito ooit zo’n Android model gehad van Audiovolt, dat ding werkte voor geen meter. Ik was amper te verstaan. We zoeken een storingsvrij degelijk ding wat goed in het interieur past.
 

Bijlagen

  • IMG_3704.jpeg
    IMG_3704.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C 2015  1.0 MPI 60PK 
Hallo allemaal,

We willen de nieuwe polo op een paar punten een beetje een upgrade geven. Het eerste punt is de radio. Er zit nu een model in zonder Bluetooth, we zouden het liefste een model hebben met CarPlay. Ik zie op Internet veel modellen. Welk aftermarket model hebben jullie goede ervaringen? Ik heb in mijn Mercedes Vito ooit zo’n Android model gehad van Audiovolt, dat ding werkte voor geen meter. Ik was amper te verstaan. We zoeken een storingsvrij degelijk ding wat goed in het interieur past.
Daar kan ik je wel bij helpen! Ik zal wel even een berichtje sturen.
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!