H
hartta
Vanmorgen langs een bedrijf gegaan om te vragen of ze mijn huidige banden (215/45R16) met 16 inch VW Mistral velgen kunnen vervangen door de zwarte 17 inch OZ Adrenalina velgen met all-weather banden. Helaas blijkt dat niet te kunnen, daar de 17 inch niet meer te leveren is... Het advies was tevens om te kiezen voor winterbanden met de 17 inch OZ Wave en mijn huidige zomerbanden op te slaan, echter dit is geheel niet mijn bedoeling. Ik wil all-weather banden het liefst het gehele jaar door gebruiken, daar deze in de koude maanden toch meer grip hebben. Misschien terecht, gaf de verkoper mij aan dat dit in de zomer alleen maar onzuiniger met benzine is. Maar om de zomerbanden nu op te slaan of ergens te bewaren op zolder... daar ben ik niet van. En is het zo veel onzuiniger met benzine?
Kan iemand mij aangeven of deze velgen toch te leveren zijn en passen onder een Polo 6R incl. all-weather banden?
De remschijven en remklauwen wil ik ook vervangen. Gaat dit makkelijk, of dient de boordcomputer hiervoor opnieuw ingelezen te worden oid?
Zo zie ik het voor me:
Kan iemand mij aangeven of deze velgen toch te leveren zijn en passen onder een Polo 6R incl. all-weather banden?
De remschijven en remklauwen wil ik ook vervangen. Gaat dit makkelijk, of dient de boordcomputer hiervoor opnieuw ingelezen te worden oid?
Zo zie ik het voor me: