Nordic setting uitzetten.

Skappa51

Bekend lid
Beste allen,
Op mijn polo 6r heb ik een h7 koplamp en deze staat vanaf het moment dat ik hem heb op nordic settings.
De auto is na feb 2011 op de markt gekomen alleen zonder DRL in mistlichten.
Op stand 0 op de schakelaar gaan mijn dimlichten aan bij contact.
Wat ik zou willen is dit uitzetten.
Ik zou eventueel DRL via mistlampen willen, alleen weet ik niet of dit OEM wordt.
Heeft iemand een idee hoe je de nordic setting volledig uit zet.
Ik heb in de vagcom al byte 12 bit 0 aan en uit gezet (staat standaard uit) maar dit heeft geen effect.
Nordic setting blijft gewoon aan.

Graag ontvang ik wat hulp.

P.s ik heb OBDeleven en kan eventueel via vagcom wel aanpassingen doen.

Volkswagen  Polo 6R 
@iichel dit kan geen kwaad mbt de rest van de schakelaar functies? hij zal dus nog steeds dimlicht aandoen op dimlicht stand toch?

Volkswagen  Polo 6R 
Oke, top.
Laatste vraag, als ik dit doe en bouw een schakelaar met auto schakeling en licht sensor in, dan neem ik aan dat dit ook blijft werken toch?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Volkswagen  Polo 6R 
Vandaag naar de stekker gekeken en geprobeerd die 2 kabels eruit te krijgen, clipje aan de zijkant los en geprobeerd kabel eruit te halen. Echter krijg ik dit niet voor elkaar, lijkt alsof er weerhaakjes zitten die ik niet los krijg.
Kennis zei dat er speciale tool is om die kabels eruit te krijgen? Of is er iemand die een tip heeft hoe het anders kan.

Volkswagen  Polo 6R 
Om de kabels te ont-pinnen heb je een speciale tool nodig. "Laser tool 3932"
3932.jpg

@VincentB thanks daar was ik dus naar opzoek.
Kun je deze ook in Nederland kopen of moet je die uit buitenland bestellen.

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 
IMG_7508.JPG
Even een foto van de situatie hier.

Dus kabeltje 3 en 5 (gekeken vanaf linksonder) verwijderen en isoleren?

VW  Polo 6R 
Vandaag naar de stekker gekeken en geprobeerd die 2 kabels eruit te krijgen, clipje aan de zijkant los en geprobeerd kabel eruit te halen. Echter krijg ik dit niet voor elkaar, lijkt alsof er weerhaakjes zitten die ik niet los krijg.
Kennis zei dat er speciale tool is om die kabels eruit te krijgen? Of is er iemand die een tip heeft hoe het anders kan.

Je kan ook de twee pinnen ombuigen in de lichtschakelaar.

Volkswagen  Polo r6 
inmiddels heb ik het opgelost, heb via ebay engeland een laser tool besteld en hiermee krijg je gemakkelijk de stekkers los.
mocht ik het ooit weer origineel willen kan ik dit makkelijker doen dan kabels die doorgeknipt zijn of pinnen die verbogen zijn.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!