Oem bi xenon koplamp ombouwen

crosspoloTSI

Bekend lid
Wat ik mij afvraag en als het kan wil doen.

Is de originele bi xenon koplamp om te bouwen waar je een aftermarket complee setje in kan bouwen?

Passen deze lampen in het bestaande unit? Waar ik dan een ballast setje met bi xenon lampen op kan vroemelen?

Volgens mij gaan daar D2S/D2R lampen in en zolang jij een aftermarket D2S/D2R set hebt moet dat wel gaan denk ik zo?
Denk alleen niet dat er D2S/D2R lampen in bi-xenon uitvoering bestaan (zeker ivm met het sein probleem als de lampen niet aan staan?)

Seat  Leon SC FR 
je moet dan wel zorgen dat je de VW ballast en starter omzeilt. die dingen in serie zetten werkt niet echt. :P dan blaas je de laatste op

Volgens mij gaan daar D2S/D2R lampen in en zolang jij een aftermarket D2S/D2R set hebt moet dat wel gaan denk ik zo?
Denk alleen niet dat er D2S/D2R lampen in bi-xenon uitvoering bestaan (zeker ivm met het sein probleem als de lampen niet aan staan?)

Ik dacht eerder dat er een d1s in zat origineel.

Bedoeling is de vw ballast buitengebruik te zetten om zo de grootlicht euvel op te lossen

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!