OEM bixenon

ik heb nu een standaard voorlicht. als ik nu volledige koplampen vervangen naar bi xenon met drl lampen .is er verplicht om een koplamp sproeier te installeren ?

Ge hebt nu manuele hoogte regeling, geen automatische. Nu hebt ge dat rolleke voor u lichten, met automatische regel de auto alles zelf aan d ehand van sensor op de achteras. Qua prijs of waar voor de koplampsproeiers geen idee, maar zijn ier nog belgen die xenon koplampen hebben laten steken en die houden gewoon de originele koplampen voor de keuring.

Ge hebt nu manuele hoogte regeling, geen automatische. Nu hebt ge dat rolleke voor u lichten, met automatische regel de auto alles zelf aan d ehand van sensor op de achteras. Qua prijs of waar voor de koplampsproeiers geen idee, maar zijn ier nog belgen die xenon koplampen hebben laten steken en die houden gewoon de originele koplampen voor de keuring.
ahja dat is ook een oplossing. iemand hreft via de programma uitgelezen en hij zei da ik in mn auto met bi xenon lichten kan laten installeren. en HID KITS en bi xenon met velledige koplampen wat is het beste qua licht geven.

Het knapst is natuurlijk originele vw xenon, kostprijs is wel om en bij de 1000 euro. Xenon kit is rond de 150 voor een kit van Pilot. Beste qua licht is ook de originele vw xenon, dat is ervoor gemaakt. De originele koplampen met xenon wordt het licht niet goed uitgestraald waardoor ge strooilicht krijgt en tegenliggers ook serieus gaat verblinden.

Het knapst is natuurlijk originele vw xenon, kostprijs is wel om en bij de 1000 euro. Xenon kit is rond de 150 voor een kit van Pilot. Beste qua licht is ook de originele vw xenon, dat is ervoor gemaakt. De originele koplampen met xenon wordt het licht niet goed uitgestraald waardoor ge strooilicht krijgt en tegenliggers ook serieus gaat verblinden.
maar als je xenon pilot in originele koplampen gaan instekken , via garage late goed afstellen da is toch geen probleem? en hb op het internet,gezien van GTI koplamp met DRL de prijs rond 370 euro is dat wel goed kwaliteit ?

Let op dat je met alleen koplampen er nog niet bent ! Wat IbifaHo zegt, je hebt dan ook nog de sensor nodig op de achteras etc heb t een x gezien op een forum is best een werkje. Met pilot xenon goed afgesteld is t verblinden niet heel erg maar er blijft idd wel strooilicht ik had m altijd helemaal naar beneden staan in mijn vorige. Nu rij ik met origi. Vw bixenon dat is wel echt een wereld van verschil maar idd boven de 1000 euro als je naar de dealer gaat. Dectane is dan weer een goedkoper alternatief.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!