OEM xenon Polo BM

graafie

Exclusive lid
Afgelopen week ben ik in Zeist geweest voor OEM xenon koplampen. Kom aan tegen 11:45 en om 12:05 was ik al weer op de terugweg naar huis. Dat ging lekker snel dus. :mrgreen:

OEM xenon 009.JPG

OEM xenon 013.JPG

Nu met DRL in de koplampen en onder in de bumper.

Dus wie nog belangstelling heeft voor mijn vorige koplampen, (zie marktplaats topic aangeboden -> exterieur) ze mogen weg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Alles werkt naar behoren?
Lees er veel over dat mensen hier mee bezig zijn geweest maar niet alles werkend hebben gekregen, zeker op de automaat stand.

Maar ziet er goed uit, kost zoiets incl. inbouw ?

Niet alles werkt, je kunt niet met groot licht seinen op 'stand 0' , vind ik geen probleem want ik sein toch nooit. :lol: Verder werkt de hoogte verstelling niet meer dmv het wieltje in je dashboard, die gebruik ik ook nooit, staan ze goed dan staan ze goed toch? Moet nog wel even het wieltje wegwerken, dit in verband met APK afkeur.
Ik wilde persé nieuwe koplampen en moest hier totaal 900 euro voor ophoesten incl montage. Wel een hoop geld maar ben er zeer tevreden mee.
Het enige waar ik nu nog naar op zoek ben zijn 5000K drl lampjes met canbus voor onder in de bumper. Die ik er nu in heb zijn iets blauwer dan de ledjes in de koplampen, niet te zien op de foto's en niet echt storend maar alles gelijk vind ik wel mooier staan.

Afgelopen week ben ik in Zeist geweest voor OEM xenon koplampen. Kom aan tegen 11:45 en om 12:05 was ik al weer op de terugweg naar huis. Dat ging lekker snel dus. :mrgreen:

HOT-Selling-100pcs-lot-65MM-VW-font-b-GTI-b-font-resin-wheel-caps-font-b.jpg

1890350_718919398200363_7984254296072675848_o.jpg

Nu met DRL in de koplampen en onder in de bumper.

Dus wie nog belangstelling heeft voor mijn vorige koplampen, (zie marktplaats topic aangeboden -> exterieur) ze mogen weg.
Graafie, heb jij toevallig de longcode van de comfortmodule? Mijn oem xenon lampen hebben namelijk kuren.

@tl_buis,

helaas, daar kan ik je niet aan helpen. Ik heb zelf helemaal geen verstand van dat soort dingen. Waarschijnlijk zijn er wel andere forumleden die je verder kunnen helpen. Er zijn er een aantal die ook originele koplampen achteraf hebben ingebouwd of laten inbouwen. Misschien dat crosspolo2014 je hieraan kan helpen?

Let op dat je niet zomaar de longcoding kan overzetten. Dit omdat er verschillende module's zijn met een net iets andere indeling of anders., Zomaar codering overzetten kan problemen opleveren

ztvp0w.jpg

Let op dat je niet zomaar de longcoding kan overzetten. Dit omdat er verschillende module's zijn met een net iets andere indeling of anders., Zomaar codering overzetten kan problemen opleveren

ztvp0w.jpg
Bedankt voor je reactie. Dat klopt inderdaad. Het gaat me specifiek om het xenon gedeelte, namelijk het "xenon lights installed" stukje. Mijn vcds geeft hem niet meer aan namelijk. Mijn module is de 6R0 937 088F.

Bedankt voor je reactie. Dat klopt inderdaad. Het gaat me specifiek om het xenon gedeelte, namelijk het "xenon lights installed" stukje. Mijn vcds geeft hem niet meer aan namelijk. Mijn module is de 6R0 937 088F.

Citroen heeft mij toen een long code gegeven alleen heb ik hem zelf niet meer. Je kan hem anders wel een PB sturen. Mischien dat hij je kan helpen?
Ik heb de oem xenon koplampen aangesloten met een relai en een adapterkabel set omdat het gewoon niet ging op een crosspolo.

De loncode voor verlichting is bij de positie waar je eigenlijk niet mag komen dus maak wel altijd een backup voor het geval dat ik heb het eerder mee gemaakt en het is echt niet te doen
de bit voor bi xenon is "66"
!! MAAK ALTIJD EEN BACKUP VOORDAT JE ER MEE SPEELT !!

mvg

*schop* al ik OEM bi-xenon units koop, waar 2 adapter kabels bij worden geleverd dan hoef ik toch niet te veranderen in de codering van de BCM (ik heb nu H7)?

Volkswagen  Polo BlueGT 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!