olie spuit er uit

beste leden

onlangs spoot de olie er letterlijk en wel langs het oie filter en het blok
goed ik de anwb gebeld en die draaide de boel aan na ook het rubber er weer goed tussen te hebben gezet en hop weer rijden
maar na een paar weken weer het zelfde euvel
heb toen het filter vervangen maar ook dit hielp niet later gebeurde het precies het zelfde,ik begreep dat het zou kunnen dat het karter druk te hoog kan worden en daardoor de druk te hoog word,
en dat er een terug slag klep die in verbinding staat met de olie pomp niet goed werkt .
wie weet raad ?
 
polo  6n1  1.4 
nee geen twee olie ringen er tussen ,dit had ik al gecontroleerd
en als het blokje normaal loopt dan blijft de olie dop er netjes opliggen ,hij word heel ligt aangezogen
en ik heb 1 slang van de carter ventilatie losgehaald die naast en achter de distributie zit maar die zag er niet verstopt uit verder
heel klein beetje sluts
 
polo  6n1  1.4 
Is dit is inzet filter ?
Zo ja , dan vermoed ik dat je filterhuis einde verhaal is.
Dan is de aansluiting van je filterhouder niet meer goed in het huis.
En door trillingen gaat hij steeds los.

Controleer ook even je filterhouder, of daar een scheur inzit. Of hij daardoor niet meer goed kan klemmen.
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
Is dit is inzet filter ?
Zo ja , dan vermoed ik dat je filterhuis einde verhaal is.
Dan is de aansluiting van je filterhouder niet meer goed in het huis.
En door trillingen gaat hij steeds los.

Controleer ook even je filterhouder, of daar een scheur inzit. Of hij daardoor niet meer goed kan klemmen.

nee dit filter schroef je op een draad wat uit het blok komt en dan draai je hem vast tegen het blok aan
 
polo  6n1  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!