Beste forumleden,

Ik zal me eerst even voorstellen.
Mijn naam is Ad en ben 27jaar.

Ik ben sinds kort een soort ombouw project begonnen, Het ombouwen van climatic naar climatronic voor de VW Polo 6c.

Wat heb ik aangeschaft?
Compleet kachelhuis
Climatronic bediening
Kabels uit een kabelboom
uitgerust met wel climatronic.

Na dit allemaal te hebben ingebouwd.., dashboard nog niet natuurlijk, pas als alles correct werkt! Nou is dit bijna zo en kan ik dus de hoogte van de temp. instellen
en de kleppen gaan netjes open en dicht van het kachelhuis, alleen doe ik iets verkeerds

Ik kan de stand niet instellen? Zodra ik de climatronic aanzet, draait het kachelhuis op volle toeren???

Heeft iemand hier verstand van?
Of ken je iemand die hier verstand van heeft??

Help me out

En ik weet dat je denkt van: waar begin je aan?
Doe vaker mee gekke projecten die bijna niet voorkomen..
 
Volkswagen  Polo 2G  1.0 TSI 95pk 
6C is natuurlijk wel een compleet andere (elektrisch gezien) auto dan een 6R.

Dat wordt even uitzoeken, er is veel meer kennis beschikbaar voor de 6R dan de 6C.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!