iichel
Exclusive lid
Hey, een topic waar iichel het laatst gereageerd heeft. Niks nieuws. Zal wel weer wat semi-slims te melden hebben.
Nou, nee, niet echt.
Ik zoek een partnummer voor de R-line achterbumper van de 6R.
Wat ik gedaan heb is de GT/GTI achterbumper wisselen voor die van de R-Line.
Past bijna 1 op 1, maar nu heb ik een gapend gat.
Dat gat zit: in de wielkuip, onderaan, aan de achterzijde. Daar waar de bumper en de wielkuip in elkaar overgaan.
ETKA vindt dat daar niks zit, echter heeft de Bluemotion en de R-line bumper daar wel wat zitten. Het is een donkergrijs stuk plastic.
Ik dacht zelf 6R6807863A of 6R6807863B maar die zijn alleen voor het midden en strekken niet tot onderaan.
De dealer weet het niet en wil niet even een R-Line uit de showroom uit elkaar draaien om het te checken (lullig he?)
Mocht iemand mij een duwtje in de goede richting willen geven... would be nice
Nou, nee, niet echt.
Ik zoek een partnummer voor de R-line achterbumper van de 6R.
Wat ik gedaan heb is de GT/GTI achterbumper wisselen voor die van de R-Line.
Past bijna 1 op 1, maar nu heb ik een gapend gat.
Dat gat zit: in de wielkuip, onderaan, aan de achterzijde. Daar waar de bumper en de wielkuip in elkaar overgaan.
ETKA vindt dat daar niks zit, echter heeft de Bluemotion en de R-line bumper daar wel wat zitten. Het is een donkergrijs stuk plastic.
Ik dacht zelf 6R6807863A of 6R6807863B maar die zijn alleen voor het midden en strekken niet tot onderaan.
De dealer weet het niet en wil niet even een R-Line uit de showroom uit elkaar draaien om het te checken (lullig he?)
Mocht iemand mij een duwtje in de goede richting willen geven... would be nice