Onderdelen 120.000 beurt...

Newbie

Nieuw lid
Hallo mede-polo'ers,

Mijn Polo 1.2 TDI Bluemotion uit 2010 moet binnenkort voor zijn 120.000 beurt.
Dit ben ik van plan om samen met een paar vrienden zelf te gaan doen.
Nu wil ik bij Winparts onderdelen bestellen en ik heb nu op mijn lijstje:
Oliefilter, motorolie, luchtfilter, brandstoffilter, interieurfilter.
Nu wil ik ook de bougies vervangen... maar het gaat toch om gloeibougies neem ik aan en hoeveel zitten er in?

Ja ik heb het gecheckt en dat hoeft volgend jaar pas weer. Hartstikke bedankt!
Nu heb ik alleen nog 1 vraagje. Ik heb de onderdelen besteld via Winparts, alleen als ik mijn kenteken invul krijg krijg ik ronde luchtfilters te zien. Als ik onder m'n motorkap kijk lijkt het erop dat ik een platte rechthoekige nodig heb. Zoals in dit filmpje: VW Polo 1.2 Air Filter change - YouTube
En dit is het filter dat mij wordt aangeraden: Luchtfilter C15008 Mann voor o.a. AUDI, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN | Winparts.nl - Luchtfilters
Kan dat kloppen?

Ooooh dan zal dat het zijn... dank je! Ik heb alleen maar ervaring met t vervangen van de platte variant. Zo'n ronde is er ook gemakkelijk in te zetten neem ik aan?

Ooooh dan zal dat het zijn... dank je! Ik heb alleen maar ervaring met t vervangen van de platte variant. Zo'n ronde is er ook gemakkelijk in te zetten neem ik aan?

Neee, zo'n ronde moet je met speciaal gereedschap monteren, anders kunnen de luchtmoluculen de verkeerde kant op gaan.

Volkswagen  Polo BlueGT 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!