Celoo010
Lid
Ja was voor mij gereserveerd lolStaat al gereserveerd![]()
Volkswagen
Polo 6r
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja was voor mij gereserveerd lolStaat al gereserveerd![]()
Ik heb de imitatie koplampen van me storing vrij laten werken dus had geen zin meer in heel het gezeik met op en neer gaan en alles opnieuw inbouwenStaat al gereserveerd![]()
Ik heb de imitatie koplampen van me storing vrij laten werken dus had geen zin meer in heel het gezeik met op en neer gaan en alles opnieuw inbouwen
Lijkt geen gordel te hebben op de achterbank (in het midden)?Iemand een interieurtje upgrade???
![]()
≥ polo 6r leder interieur alcanta — Interieur en Bekleding — Marktplaats
Nette interieurwww.marktplaats.nl
Kun je overzettenLijkt geen gordel te hebben op de achterbank (in het midden)?
Ik zou een thread aanmaken in het subforum aangeboden, valt meer op dan ergens lukraak tussen proppen.![]()
≥ Polo 2G/AW Stuur + airbag — Besturing — Marktplaats
Gedemonteerd uit een Polo 2G/AW uit bouwjaar 2020.Reden van verkoop is montage van een ander stuur in mijn auto.Stuur ziet er nog keurig uit: eigenlijklink.marktplaats.nl
Mag je hier ook je eigen advertentie delen?
Nope, vond de prijs hiervan wel leukDus je spot je eigen advertentie?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.