Onderhoudsbeurt DSG versnellingsbak DQ250

Ik kwam op mijn speurtocht naar een onderhoudsbeurt voor mijn dsg bak (heb nu 54000 km op de teller staan) een website tegen van DSG Servicepoint zwanenburg (amsterdam) .
De beurt kost daar maar €179,00 euro. Volgens de website zit dit bij een onderhoudsbeurt
: DSG DQ250 Bak olie vervangen Volkswagen + nieuw oliefilter + DSG Check diagnose
Mijn vraag is of iemand hier met dit bedrijf bekend is en of er misschien leden zijn die dit ook doen voor ongeveer dit bedrag. Ik kom uit het westland en de enige dealer hier is Wittenbrug. Als die bellen dat ik gratis een nieuwe auto mag komen ophalen ga ik er nog steeds niet naar toe. Slechte ervaringen mee gehad en de wachttijden zijn enorm.
Hoor graag jullie reactie.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!