Onderlip bumper Polo 2014/2015 6C facelift model

Rick1986

Nieuw lid
Hallo beste mensen van dit forum!

Ik heb een vraag en hopelijk kan iemand mij verder helpen.
Ik ben al ruim een jaar in het bezit van een Polo 1.2TSI Fresh edition, met de facelift. Mooi ding, rijdt super, wat kleine aanpassingen gedaan zoals een frontlip, GTI achterspoiler, 17 inch staat op de planning.

Het is een mooi model, zeker de voorkant (alleen de voorkant van een GTI is nog een tikkie mooier), alleen toen ze bezig waren met de achterkant hebben ze het waarschijnlijk iets snel afgerond :)

Soms zie ik een Polo R of GTI staan en de achterkant spreekt me erg aan.

Nu vraag ik me af, is er een aftermarket achterbumper 'onderlip' verkrijgbaar die op 1 van de onderste 2 foto's lijkt en ook past op een 6c facelift (achterbumper is herkenbaar aan de grote uitsparing voor het kenteken en reflectoren onderop, voorgaande modellen hebben kleinere uitsparingen en geen reflectoren) . Ik ben al enige tijd op zoek en kom eigenlijk altijd uit op een compleet nieuwe bumper, dat is een optie maar misschien is er een makkelijkere manier. Verder als ik er op zoek krijg ik heel veel diffusers te zien, maar ik zoek juist iets subtielers zonder al de flapjes en tierelantijntjes

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, of misschien wel met dezelfde vraag rond loopt.

Foto's van mijn wagen komen binnenkort :)

alvast zeer bedankt, Groet Rickpolo bumper voorbeeld.png

polo bumper voorbeeld.png

Volkswagen  Polo 
Hi Rick, de diffusers die jij mooi vindt passen niet op een "standaard" facelift bumper. Op de standaard bumper past geen andere diffuser. Jouw conclusie is correct, je komt op een andere bumper uit.

Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!