Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Helder antwoord, maar vanwaar jouw ergernis? Ik heb zelf in mijn Polo AW al 2 jaar deze opties nooit geactiveerd maar gebruik alles naar tevredenheid, of mis ik nu heel veel?of 3/4 jaar ergernis
Correct. Ik dacht bij bestellen dat het er standaard in zou zitten namelijk. Ik ben gewend aan google maps voor navigeren via mijn telefoon maar in de polo AW is een telefoonhouder in de luchtroosters plaatsen gewoon ronduit kut. Dat was in de vorige generatie beter en kon ik er prima mee leven. Vandaar dus de wens.Ik zal het wat verduidelijken dan @merkmldr heeft geen Navigatie op zijn AW en geen APP connect dus die kan helemaal niet navigeren met zn schermpje, dus dan is het fijn om app connect wel te hebben.
En of je wat mist weet ik niet, ik vind google maps met echte realtime verkeersinfo en alternatieve routes 100% beter dan de vw navigatie zelf
Helder antwoord, maar vanwaar jouw ergernis? Ik heb zelf in mijn Polo AW al 2 jaar deze opties nooit geactiveerd maar gebruik alles naar tevredenheid, of mis ik nu heel veel?
Bij mij zijn over het algemeen de radiostation gelijk qua volume, ik luister wel altijd via DAB.Overigens andere mensen ook het probleem dat geluid per radiostation enorm verschilt? Bij switchen tussen radio zenders krijg ik bij de een hoger volume en bij de ander laag. Erg irritant.
Ik luister ook DAB+ er zit alleen verschil in als ik naar de FM ga ten opzichte van DAB+ met volume verder niet.Correct. Ik dacht bij bestellen dat het er standaard in zou zitten namelijk. Ik ben gewend aan google maps voor navigeren via mijn telefoon maar in de polo AW is een telefoonhouder in de luchtroosters plaatsen gewoon ronduit kut. Dat was in de vorige generatie beter en kon ik er prima mee leven. Vandaar dus de wens.
Overigens andere mensen ook het probleem dat geluid per radiostation enorm verschilt? Bij switchen tussen radio zenders krijg ik bij de een hoger volume en bij de ander laag. Erg irritant.
Heb je een foto waar en hoe je m hebt?Ik luister ook DAB+ er zit alleen verschil in als ik naar de FM ga ten opzichte van DAB+ met volume verder niet.
Ik heb een brodit houder niet in de luchtroosters, zoek daar eens op. Top dingen
Als je radio luistert, kun je links onderin je scherm AM / FM / DAB selecteren. Als dit er bij jou op zou zitten, weet niet of het standaard isHeb je een foto waar en hoe je m hebt?
Sorry bedoelde de houder hahaAls je radio luistert, kun je links onderin je scherm AM / FM / DAB selecteren. Als dit er bij jou op zou zitten, weet niet of het standaard is
En het werkt uiteindelijk uitstekend. Na je verslag toch nog maar eens opnieuw geprobeerd, met enige angst vanwege de kraakjes tijdens het plaatsen, maar zit uiteindelijk uitstekend. Nogmaals dank voor je foto's!check deze! zijn mijn foto's
Ervaring met installeren Brodit ProClip in Polo AW met ambient lighting?
Is er iemand die al ervaring heeft met het installeren van de Brodit ProClip in de Polo AW met ambient lighting? Heb al eens met succes een clip in mijn tweede auto (Up!) geinstalleerd, echter bij de Polo zit een ambient lichtstrip in de naad. Misschien is er ruimte te creeren, maar ik betwijfel...www.mypolo.nl
Denk je niet dat je bij hobbels e.d. alsnog het ambient light stripje kan breken? Ik durf het niet gelijk aan met een gloednieuwe auto hahaEn het werkt uiteindelijk uitstekend. Na je verslag toch nog maar eens opnieuw geprobeerd, met enige angst vanwege de kraakjes tijdens het plaatsen, maar zit uiteindelijk uitstekend. Nogmaals dank voor je foto's!
zit er al 45.000km in zonder problemen, en dan als die breekt zie je niks van, is een simpel stripje waar licht doorheen word gestuurd dat word door een breukje niet onderbrokenDenk je niet dat je bij hobbels e.d. alsnog het ambient light stripje kan breken? Ik durf het niet gelijk aan met een gloednieuwe auto haha
Thanks! Genoeg motivatie voor mij om te bestellenzit er al 45.000km in zonder problemen, en dan als die breekt zie je niks van, is een simpel stripje waar licht doorheen word gestuurd dat word door een breukje niet onderbroken
ik heb tot nu toe in iedere auto een Brodit steun, en ja ze zijn prijzig maar ik ken geen ander op de markt die dezelfde stevigheid bied die een brodit proclip doet in combinatie met jou merk telefoon houder.Thanks! Genoeg motivatie voor mij om te bestellen
Edit:
wat heb Ik allemaal nodig?
Is er een goedkoper alternatief
Waar heb je besteld? Op hun website zie ik alleen maar de steun en niet een houder voor iPhone XR terugik heb tot nu toe in iedere auto een Brodit steun, en ja ze zijn prijzig maar ik ken geen ander op de markt die dezelfde stevigheid bied die een brodit proclip doet in combinatie met jou merk telefoon houder.
Ik zal in ieder geval niet snel naar een ander meer overstappen, hij zit niet los als je er tegen aan drukt omdat je wat in wil typen blijft hij stevig zitten
Uiteraard de Brodit Clip, en de universele houder. Kijk bij de specificaties naar de in te stellen breedte-range, dan kun je hem ook nog in de toekomst voor een ander toestel gebruiken...Waar heb je besteld? Op hun website zie ik alleen maar de steun en niet een houder voor iPhone XR terug
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.