OPF verwijderen of niet?

Ik weet dat er veel topics zijn en dat het eigen keuze is,maar ik wil geen problemen bij de apk. Is het nog waard om OPF er onder uit te halen denken jullie? Alleen die mod wil ik doen mijn gti van 2020 maakt haast geen geluid.

Polo  Gti 
Op dit moment kan het nog, maar als OPF in de toekomst een APK punt gaat worden dan heb je een uitdaging. (Geen idee of/wanneer dit een APK punt gaat worden)

Je kan je middendemper weghalen, dat geeft al wat meer geluid, of bijv een Milltek uitlaat systeem vanaf de OPF. Maar het zal nooit zo klinken als 1 zonder OPF

Audi  A4 Avant (B9) 
Op dit moment kan het nog, maar als OPF in de toekomst een APK punt gaat worden dan heb je een uitdaging. (Geen idee of/wanneer dit een APK punt gaat worden)

Je kan je middendemper weghalen, dat geeft al wat meer geluid, of bijv een Milltek uitlaat systeem vanaf de OPF. Maar het zal nooit zo klinken als 1 zonder OPF
Hmm, denk dat ik dan voor een uitlaat van Milltek zal gaan. Hoorde op youtube best goed aan voor een uitlaat met OPF. Wil zelf ook geen knallende geluid,wat gepruttel enzo is genoeg voor mij.

Polo  Gti 
Mwah, met de milltek opf uitlaat heb ik eigenlijk het geluidje dat ik wil. En apk zal hoe dan ook strenger worden in de toekomst,dus zekere voor het onzekere kiezen beter denk ik.
Begrijp je punt zeker hoor.
Maar zolang het niet veranderd is zien we wel hoe het gaat en heb altijd de standaard downpipe nog

Begrijp je punt zeker hoor.
Maar zolang het niet veranderd is zien we wel hoe het gaat en heb altijd de standaard downpipe nog

Begrijp jouw punt ook,een downpipe plus de OPF verwijderen zou beter klinken en meer lucht voor de motor,maar als ik legaal ongeveer hetzelfde geluid krijg dan is dat mijn keuze.

Damn,misschien toch maar opf weg en milltek downpipe

Weet het ook niet meer. Bij VAG techniek raden ze opf verwijderen niet aan kreeg ik via mail te lezen maar een kleppensysteem trouwens.

Polo  Gti 
Begrijp jouw punt ook,een downpipe plus de OPF verwijderen zou beter klinken en meer lucht voor de motor,maar als ik legaal ongeveer hetzelfde geluid krijg dan is dat mijn keuze.

Damn,misschien toch maar opf weg en milltek downpipe

Weet het ook niet meer. Bij VAG techniek raden ze opf verwijderen niet aan kreeg ik via mail te lezen maar een kleppensysteem trouwens.
En dan een klep na de OPF? Ben heel benieuwd wat er in die mail stond

Audi  A4 Avant (B9) 
Ik denk eerder dat ze erop doelen dat je beter een complete downpipe kan pakken in plaats van je standaard downpipe alleen de opf te verwijderen

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!