Opnieuw problemen met m'n polo BM

graafie

Exclusive lid
Heb ik net vorige week m'n Polo weer op kunnen halen bij de garage na reparatie/vervanging van de koppelingsplaat en drukgroep, nu branden er weer een paar lampjes in de tellerunit, een knipperend spiraaltje en een brandend motorblok(??), beide oranje. Als het de EGR is dan is het al de tweede keer dat deze kapot is. wat ik ook zo raar vind is dat als ik de auto stationair laat lopen en dan even aan het gas kom de hele auto gaat schudden alsof er een motorblok van een musclecar onder de motorkap ligt. maandag maar weer naar de garage dus. Ik word langzamerhand wel flauw van m'n Polo.

Laatst bewerkt door een moderator:
das zeer k*t zeg, daar zit je niet echt op te wachten idd balen en hopen voor je dat het euvel snel is opgelost... succes.
ik hoop dat ik nog ff geen onkosten krijg, en ik klop nu hard op de tafel af....

Ben net terug van de garage, ze hebben de auto uitgelezen aan de computer en daaruit is gebleken dat de druksensor kapot was. In September 2012 was deze ook al kapot en vervangen onder garantie maar ik moest nu 111 Euro betalen omdat ik geen garantie meer had. Ik zei nog dat dit de tweede keer was binnen twee jaar maar omdat ik de eerste keer niets hoefde te betalen had ik nu geen garantie op dit onderdeel. Omdat ik nu dus 111 euro moet betalen heb ik wel weer twee jaar garantie. Belachelijke regeling maar zo zijn de regels nou eenmaal. Ze zijn me al met al wel iets tegemoet gekomen, ik hoefde de uitleeskosten (al gauw 30 euro) niet te betalen. Nou maar hopen dat ik voorlopig weer zonder problemen kan rijden.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!