Optie verdwenen uit nieuwe prijslijst

Kelvin B.

Bekend lid
Hi,

Bij het voorstellen topic heb ik mezelf voorgesteld en ook verteld over mijn bestelling.
Ik ontdekte bij toeval dat een bestelde optie is verdwenen in de nieuwe prijslijst van April.

Mijn bestelling is gedaan o.b.v. prijslijst Januari.

O.a. de volgende optie zie ik niet meer terug in de prijslijst: 'Model- motoraanduiding op achterklep laten vervallen'.
Is ook niet meer te kiezen in de configurator.

Is deze wijziging ook van toepassing op mijn bestelling? Of worden bestelde auto's gewoon geproduceerd zoals ze geconfigureerd zijn, ongeacht of op een later moment opties verdwijnen uit configuratie en prijslijsten?

Nu ga ik niet zeuren om een 'Polo' tekst op de achterklep, maar als er straks ook andere opties wijzigen, wil ik wel dat mijn Polo gewoon komt zoals ik hem heb geconfigureerd.

VW  Polo AW 2020 Comfortline 
Ik heb mijn Polo vorig jaar in mei besteld, met de optie "modelaanduiding op achterklep laten vervallen" en alsnog stond het er op toen ik hem geleverd kreeg! Heb hier op het forum ook meerdere berichten gelezen van mensen die precies hetzelfde hadden. Ik ben terug gegaan naar de dealer en zij hebben de modelaanduiding alsnog verwijderd.

Als de optie op je aankoopfactuur staat dan zullen ze het gratis voor je verwijderen, hoogstwaarschijnlijk!

Wat betreft of er eventuele andere optie's ook niet meer geleverd zullen worden die niet meer op die prijslijst staan zou ik niet durven zeggen. Ik zou gewoon contact opnemen met de dealer!

Wel had ik een ander probleem wat betreft de configurator. Bij 1 van de optie's die ik destijds aanvinkte stond dat er draadloos opladen in zat. Echter toen ik de auto geleverd kreeg bleek dit niet te werken. Na contact met de dealer kreeg ik doodleuk te horen dat draadloos opladen niet in de optie zat waar het bij stond en dat het een fout van de configurator was. Wat betreft de configurator zou ik me dus niet druk maken als ik jou was.

instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW 
Ik heb mijn Polo vorig jaar in mei besteld, met de optie "modelaanduiding op achterklep laten vervallen" en alsnog stond het er op toen ik hem geleverd kreeg! Heb hier op het forum ook meerdere berichten gelezen van mensen die precies hetzelfde hadden. Ik ben terug gegaan naar de dealer en zij hebben de modelaanduiding alsnog verwijderd.

Als de optie op je aankoopfactuur staat dan zullen ze het gratis voor je verwijderen, hoogstwaarschijnlijk!

Wat betreft of er eventuele andere optie's ook niet meer geleverd zullen worden die niet meer op die prijslijst staan zou ik niet durven zeggen. Ik zou gewoon contact opnemen met de dealer!

Wel had ik een ander probleem wat betreft de configurator. Bij 1 van de optie's die ik destijds aanvinkte stond dat er draadloos opladen in zat. Echter toen ik de auto geleverd kreeg bleek dit niet te werken. Na contact met de dealer kreeg ik doodleuk te horen dat draadloos opladen niet in de optie zat waar het bij stond en dat het een fout van de configurator was. Wat betreft de configurator zou ik me dus niet druk maken als ik jou was.
Oké dankjewel! Ik loop gewoon even de hele prijslijst en opties na bij aflevering en als er iets niet overeenkomt meld ik het meteen. Op offerte etc. en mailcontact staat overal model aanduiding laten vervallen dus ga er dan vanuit dat hij het zelf verwijderd gratis.

Mijn Polo is afgelopen week geleverd, toevallig was die inderdaad zonder type aanduiding af-fabriek volgens opties geleverd. Al maakt het inderdaad weinig uit omdat ze in de garage het type plaatje er ook zo vanaf hebben ;) . Verder mag je ervan uitgaan dat de gekozen opties bij jouw bestelling nog wel geproduceerd worden maar in de loop van de tijd er voor nieuwe bestellingen altijd iets kan wijzigen in de optie keuzes. Overigens ook zoals al gezegd. de online configurator is een onding en vooral NIET gebruiken. Staat vaan geen of onjuiste informatie tussen.

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG 
Gelukkig is het voor de mensen die geen typeaanduiding willen het niet zo lastig om die eraf te halen. Uit nieuwsgierigheid: betaal je extra om die typeaanduiding er niet op te laten zetten?

SEAT  FR 
Gelukkig is het voor de mensen die geen typeaanduiding willen het niet zo lastig om die eraf te halen. Uit nieuwsgierigheid: betaal je extra om die typeaanduiding er niet op te laten zetten?

Nee, dat is gewoon een gratis optie! Het is ook maar een klein detail maar vind het er netter uitzien

word inderdaad nog wel eens er op geplakt maar die, halen ze er zo voor je af mocht dit het geval zijn. vaak staat er wel iets over wijzigingen model jaar waar jij geen invloed op hebt nou is dat met een type aanduiding natuurlijk geen probleem. maar andere opties zijn ALTIJD onder voorbehoud van model wijzigingen. dus daar zal je dan hooguit compensatie voor krijgen. maar ga er niet vanuit dat er bij de polo de wereld aan opties opeens veranderd

Volkswagen  Polo AW 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!