Opties af-fabriek

hallo,

bestaat er toevallig een site waar je je opties af-fabriek kan bekijken?
ik ga nu vloeken in de kerk, maar voor mercedes weet ik een site waar je je chassisnummer in kon voeren om te kijken wat voor opties de auto af-fabriek had.

mvg,

lennert vd kort
 
ja ben de gelukkige eigenaar van het service boekje :lol:
heb het nu net even bekeken!
wilde even weten of ik nou warmtewerend glas heb, dat heb ik idd
alleen kwam geen cruise control of automatisch dimmende binnenspiegel/regensenor of boordcomputer tegen.
cruise geloof ik nog wel dat dat later ingebouwd zou kunnen worden maar de spiegel en boordcomputer.. lijkt me iets te gek.
bij het achterwiel zit dezelfde sticker dus ik kan uitsluiten dat het een ander service boekje is.
iemand enig idee?

mvg,
 
@ Sjakie
hoe bedoel je dat?

dacht eerst misschien is dat gewoon de standaard uitrusting van een highline was
maar dan blijven het opties lijkt mij? (tenminste bij mijn 190 werd ook de standaard uitrusting met het optie nummers benoemd)
climatronic stond er trouwens ook niet bij.
 
lennertvdkort zei:
@ Starsky

naar mijn weten heeft de highline standaard airco(climatic) en optioneel climatecontrol (climatronic).

vind het maar raar!
maar ja het zal wel wilde alleen weten of ik nou warmtewerend glas had!

mvg,

@Lennertvdkort, ik ga er wel vanuit dat je warmtewerend glas hebt...
Je kan het ook zien als je je raam omlaag doet en een beetje schuin erop kijkt.
Als je dan een andere kleur gloed ziet in je ruit heb je warmtewerend glas.

Vaak word er samen met een airco de auto ook voorzien van warmtewerend glas.
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Je kunt het denk ik ook bij de dealer opvragen, bij Audi kun je in ieder geval op chassisnummer een lijst opzoeken met alles dat er anders is dan bij een basis model. Erg uitgebreid deze lijst, was bij mij vier pagina's. Dit zou voor jou duidelijkheid moeten geven over wat je nu precies wel en niet hebt aan accessoires.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!