Opties qua aux in RCD210

Goedemorgen heren (en dames),

Ik heb een vraag. Ik zit te azen op een 1.4 16V Polo 6R, maar ik zie heel veel modellen met een RCD 210-radio. Zo ver ik weet heeft dit type radio niet de mogelijkheid om een telefoon via AUX aan te sluiten. Is het een kleine moeite om een ander type radio erin te bouwen die dat dan wel heeft? Een vriend vertelde mij dat het ook mogelijk is om een adaptertje aan te sluiten met een aux-kabel, klopt dit? Welke opties heb ik allemaal op het moment dat ik de Polo 6R haal?

Ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijke groet,

CB

Volkswagen  Polo AW 
Zou direct een auto kopen zonder deze radio.
Dit zijn meestal de kale uitvoeringen of import auto's.. als ik jou was zou ik voor minimaal een gaan met navigatie en pcd

Volkwagen  E golf 2018 
Nee ik bedoelde deze radio:
images.jpeg-2.jpg
Hier zit als het goed is geen AUX-ingang op/bij.

Mijn vraag is of dit achteraf nog te monteren is door een kabel/adapter aan te sluiten.

Volkswagen  Polo AW 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!